OnklD Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er på utkikk etter en ny bærbar kontorpc. Foretrekker en bærbar med stor skjerm, rundt 17 tommer passer bra, og helst ikke mer enn 4000 - 6000 kr. Maskinen kommer i hovedsak til å brukes til surfing, lesing av mail, holde orden på dokumenter, og annet typisk kontorarbeid. Helst en maskin hvor office outlook og word er inkludert men det er ikke et kriterie. Maskinen kommer ikke til å brukes til spilling, men muligens til programmer som photoshop om man finner en maskin som takler ett åpent adobe program om gangen i den prisklassen. Har sett litt på Acer aspire 7736z 17,3" wxga+ Og Toshiba Satelite ls70-10r. Beklager at det ikke er linker til nevnte pc'r men posten skrives med min iphone så det er litt problematisk for øyeblikket. Noen som har erfaringer med nevnte eller forslag til andre som passer? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Dell Inspiron 17 serien er et alternativ men de koster over 6000kr. Toshiba Satellite L670D-105 kan også være et alternativ, den er ikke i samme klasse som Insp 17 men sikkert brukbar. Elkjøp har også en veldig rimelig modell Toshiba Satellite L670-10R , pris 4795kr. Jeg har sett en brukererfaring på denne og den var egentlig udelt positiv, men siden det er den eneste jeg har sett så ville jeg tatt den med en god klype salt. Endret 4. august 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå