Gå til innhold

Rens av speilrefleks

Anbefalte innlegg

Sitter her med et godt brukt canon 400D kamera, som burde få seg en skikkelig rens snart.

Tenkte å sende det inn på rens noe sted, men jeg aner ikke hvor.

Lurte på om de kanskje tar imot kameraer på japan foto på byporten i oslo?

Eller om det er noe bedre sted for rens av kamera..? (:

takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stjeler denne tråden med et problem i samme gate. På bilder er det en sort prikkflekk i hjørnet og ser ut som støv på objektivet. Etter forsiktig blåsing og rensing av kamera er flekken fortsatt tilstede tiltross for at jeg ikke kan se riper eller flekker på objektivglasset. Er dette noe som sitter i speilet innvendig og hvem kan fikse dette og til hvilken kostnad?

Kameraet er et Canon 1000d med canon 17-55mm f/2.8

Vedlagt bilde, "flekken" er i høyre hjørne (øvre hjørnet)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Stjeler denne tråden med et problem i samme gate. På bilder er det en sort prikkflekk i hjørnet og ser ut som støv på objektivet. Etter forsiktig blåsing og rensing av kamera er flekken fortsatt tilstede tiltross for at jeg ikke kan se riper eller flekker på objektivglasset. Er dette noe som sitter i speilet innvendig og hvem kan fikse dette og til hvilken kostnad?

Kameraet er et Canon 1000d med canon 17-55mm f/2.8

Vedlagt bilde, "flekken" er i høyre hjørne (øvre hjørnet)

Det er en UFO!

Lenke til kommentar

Mye lettere enn mange vil ha deg til å tro.

Så sant, så sant! :thumbup:

Jeg kjenner minst en som jeg ikke ville latt rense kameraet mitt,forsåvidt så ville jeg ikke overlatt noe verdens ting i hans varetekt da han har en utrolig evne til og ødelegge alt :)

Det jeg skal fram til er at det er enkelte som helst burde outsource denne type jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...