P-in-P Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei! Jeg sitter å ser etter arbeid om dagen og lurte på hva en kan forvente til lønn med min kompetanse. Etter litt googling så ser jeg at det er vanskelig å finne noe relevant for dette så både synsing og erfaring er godt mottatt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Du har ingen erfaring? 250 000-300 000 er så vidt jeg har fått med meg en relativt normal start-lønn for IKT Servicefag med fagbrev... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 fikk nå 2 års erfaring når jeg tok fagbrevet, men ikke noe mer enn det nei Har søkt litt mere selv også og funnet ut at minstelønn for min situasjon var 279 000, men det er mulig at det kun gjaldt innen kommmune Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Da bør du forvente 279 000 eller litt mer om du er god til å forhandle Minstelønnen er desverre ganske dårlig, men det kan fort gå opp en del om du gjør en god jobb og øker litt i gradene. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det som er "problemet" er at det varierer noe helt vanvittig. Om du jobber offentlig eller privat, om du har mange vakter, eventuelt ekstraansvar osv osv. Men når det er sagt, så har personen over meg ganske så rett. 300 000 i grunnlønn er et ganske bra utgangspunkt. Utover dette så må du selv bevise at du er verdt en lønnsøkning. Har fagbrev som ikt-driftsoperatør selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå