Intuiton Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sitter nå og sliter med keyboardet på min bærbare Dell Studio XPS 16. Plutselig sluttet rett og slett keyboardet å svare, altså det fungerer ikke i det hele tatt. Jeg hadde ikke sølt noe oppi der så dette kom litt ut av det blå. Touchpaden + touch "knappene" (de øverst hvor man kan regulere volum osv.) fungerer normalt, men ut av keyboardet kommer det ingen ting... Er dette noe som kan fikses, og i såfall hvordan? Hjelp tas imot med takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er maskinen gammel? Og fungerer det med eksternt tastatur? Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Maskinen er nøyaktig 1 år gammel, og ja, det fungerer med eksternt tastatur. Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 En ting jeg la merke til nå. Capslock knappen til tastaturet på den bærbare har et lite lys på seg som indikerer om den er slått av eller på, og dette lyset slår seg av og på når jeg benytter meg av capslocken på et eksternt tastatur. Ingen hjelp å få? Må jeg ta kontakt med Dell og sende inn hele greia? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Beklager at du ikke har fått noen annen respons her inne men det er ikke så mye man kan sjekke selv her. Du kan se om kabelen under tastaturet er festet skikkelig i maskinen, den kan jo ha krabbet ut av sporet sitt eller sitter litt skjevt. Det er normalt forholdsvis enkelt å ta av et slikt tastatur, ofte er det festet med et par skruer fra undersiden av maskinen og noen klips mellom tastaturet og kanten av ramma på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå