Diskutant Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lager en tråd for signaturvurdering!! Regler (de samme som i avatarvurderingstråden): Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren. ALL SPAM BLIR RAPPORTERT! Jeg begynner; Hva synes dere om min signatur? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke for å drepe stemningen, men Jeg tror emneter her fra før. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Din signatur inneholder 8 linjer, det er 4 for mye. Jeg kommer med ny review når det er fikset. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Signatur Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) God kveld! I tilfelle du ikke var klar over det (noe du mest sannsynlig ikke var, ettersom du opprettet denne tråden), finnes det allerede en stor, aktiv tråd i Sosialt med navn Få din signatur vurdert!. Du skjønner sikkert at det er unødvendig med to like tråder, så derfor stenges denne. Redigert: Som aklla påpeker bryter signaturen din retningslinjene. Det hadde vært fint om du endret den selv! Endret 3. august 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg