Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sliter med å få lappisen min til å spille av høyoppløselig video. Er det BluRay eller HD materiale, så får jeg lyd, men kun svart bilde. Lasta ned Trackmania nå netopp, og der skjer det samme. Noen som har et fornuftig svar på dette? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kan være for lave specs på din maskin. Har du ikke mer enn 1 gb ram, kan den slite litt. Hvordan er det med hd-maetiale fra youtube? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er 4gig RAM, i5 Cpu og Nvidia "310M 1gig" Gpu, så burde jo gjøre jobben? HD på youtube er 0 stress. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Prød siste VLC versjon? Sjekket om det fins nyere grafikkort drivere? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Maskinen er splitter ny, så lastet netopp ned nyeste VLC ja... Skjermkort drivere kan jeg jo alltids sjekke ut:) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skjermdrivere var up to date, så er ikke det heller :/ Lenke til kommentar
kehax Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva slags mediespiller bruker du for å spille av BluRay? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har testa både VLC og Media player, det er de jeg har inne for øyeblikket. VLC skal vel fikse biffen? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hverken VLC eller Windows Media Player spiller av BluRay. Du må en nyere versjon av PowerDVD eller WinDVD. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Spiller disse av filer, eller funker de kun på CDr? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har lasta ned WinDVD nå, men den nekter å åpne filmer i 720p, det har tydeligvis ikke støtte for dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Har lastet ned Corel WinDVD, men denne vil verken åpne eller "se" mkv filer. why is this? EDIT: Jeg har prøvd forskjellige playere, men ingen vil spille av bluray filmene mine som er i .mkv format. Hardwaren min burde takle dette. Er det ingen som har kunnskap nok til å hjelpe meg med dette? En løsning på problemet hadde vært fint:) Endret 8. august 2010 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Andly Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har lastet ned Corel WinDVD, men denne vil verken åpne eller "se" mkv filer. why is this? EDIT: Jeg har prøvd forskjellige playere, men ingen vil spille av bluray filmene mine som er i .mkv format. Hardwaren min burde takle dette. Er det ingen som har kunnskap nok til å hjelpe meg med dette? En løsning på problemet hadde vært fint:) Hei! Prøv og spill av med Media Player Classic, også kjent som MPC. Man kan laste ned programmet fra siden deres gratis. Vil påstå at det er et av de beste programmene for å vise HDmateriell. Nå har jeg ikke prøvd Blurayplater, så det kan jeg ikke si noe om, men mkvfiler skal iallefall fungere med dette programmet Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Andly my man! Lenke til kommentar
kehax Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 VLC skal kunne spille av *.mkv filer. Det er noe muffens på gang her. GeForce 310M er HDCP ready så jeg tviler på at det er DRM som ikke gir deg bilde. Har Asus nyere drivere for skjermkortet på hjemmesidene? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Drivere er up to date... ser at nvidia veksler mellom å bruke integrert skjermkort og 310M alt ettersom hvilket program jeg kjører, men om jeg endrer på disse innstillingene får jeg ikke spilt av noe som helst, enten det er .avi eller .mkv... Media player classic gjorde iallefall jobben! Lenke til kommentar
Andly Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Drivere er up to date... ser at nvidia veksler mellom å bruke integrert skjermkort og 310M alt ettersom hvilket program jeg kjører, men om jeg endrer på disse innstillingene får jeg ikke spilt av noe som helst, enten det er .avi eller .mkv... Media player classic gjorde iallefall jobben! Så bra det fungerte da Men har du også prøvd å sette instillingene slik at pcen bare bruker nvidiakortet? Har hørt om flere som har hatt problemer med den automatiske svitsjinga som du snakker om, men for noen fikset det iallefall biffen med å sette instillinger til nvidiakortet når de skulle se HDmateriell Edit: Men for all del, når jeg tenker meg om, så lenge MPC klarer filmene dine så er det vel ingen grunn til endre noe som fungerer Endret 9. august 2010 av Andly Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) If it ain't broke, don't fix it:P Men ja, har prøvd å sette det kraftigste skjermkortet som standard for alle programmer, men da vil den ikke spille av vanlige .avi filer engang...snodig. Men nå funker det i alle fall, så takk for hjelpa! Endret 9. august 2010 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå