Solid Edge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hei Har en DIR-635 og strømforsyningen er blitt ødelagt. Så enten må jeg fikse den eller kjøpe ny router. Noen som vet om det er mulig, hvordan går jeg frem for å feilsøke. Har ordentlig multimeter og greier, men elektro kunnskapen er begynt å bli ganske glemt. EDIT: 5v likestrøm, 3A Endret 3. august 2010 av Solid Edge Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis den er defekt, så kan du jo alltids åpne den. Vet ikke om det er mulig uten å ødelegge plasten. Uansett så selges de billig på ebay. Feks 11$ inkl frakt: Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Har allerede åpnet den for å se om det var noe som var synlig defekt. Jupp, plastikken må ofres, men det fikser man med duct-tape Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sjekk at ikke kondensatorene lekker eller har ekstra kul på toppen. Kan være brudd i spole eller kortslutning i switch-transistor. Sjekk også at loddinger ser normale ut. Det kan være kaldlodding/korrosjon. I såfall er det bare å legge på nytt tinn. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Will do, hadde vært så deilig om jeg slapp å kjøpe ny. Endret 4. august 2010 av Solid Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå