Broseen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har montert min nye mist silent twin kjøler på amd xp1600 og tok på goop`n som fulgte med. Bruker CPUCooL til å måle temperaturen. Ved vanlig arbeid i Windows ligger temp på 54 grader, og ca 58/59 grader ved spilling (åpent kabinett) Er ikke dette litt høy temperatur? Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg monterte nettopp en silent twin på maskinen til naboen. brukte artic silver 3. Hans maskin ligger vel på 52 grader idle. Han har en xp1900 palmino. 52 grader på en xp 1600 var litt mye synest jeg, da. Kansje dere burde montere den på nytt? Jeg hadde faktisk forventet en lavere temperatur på 1900'ern. Er dette høyt? Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg monterte nettopp en silent twin på maskinen til naboen. Brukte artic silver 3. Hans maskin ligger på 52 grader idle. Han har en xp1900 palmino. 52 grader på en xp 1600 var litt mye synest jeg, med silent twin.( men palmnio kjerner er jo veldig varm ellers også da). Kansje du burde montere den på nytt? Jeg hadde faktisk forventet en lavere temperatur på 1900'ern. Er det noen der ute som kan vise til laver tempraturer? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Har prøvd å montere på nytt, gir samme temp. Eneste er at jeg første gangen renset kjernen med white sprit og tørket veldig godt med fuktig serviett (hadde ikke noe annet for hånd) Andre gangen renset jeg med kondensfjerner, og det skal da ha fjernet alt fettet etter white spriten? Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg kjører Silent Twin på en XP2200+ Tbird. Den er 35 idle og litt under 50 ved moderat load Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har en XP1800+ Palomino som ligger rundt 40 grader idle og noen grader over på load med scilent twin Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Hva gjør jeg galt da? Det skal jo ikke være mer enn littegrann goop på kjernen, kan jeg ha tatt for lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå