Breni Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hei fotofolk (: prøvde meg for først gang på dråpebilder idag med mitt nyinnkjøpte 50mm 1.8 objektiv synes dette bildet ble litt annerledes og kult, men jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva som kunne gjort det enda bedre, og andre tekniske feil osv.. Det er rart hvor mange timer som kan gå bort på å ta bilder av dråper.. blender f/4 lukkertid 1/250 sek iso 400 brennevidde 50mm Endret 3. august 2010 av Breni Lenke til kommentar
Altharia Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg liker kontrasten mellom den difuse bakgrunnen og de klare. Først syntes jeg at bakgrunnen var litt forstyrrende, men etter å ha sett en stund synes jeg at det er kult at det er usymmetrisk. Annerledes som du sier. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 takk for positiv tilbakemelding synes det var litt kult at den øverste dråpen var rød og kom rett etter vandråpen (: Lenke til kommentar
F!owerpower Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Syns bildet var fint i seg selv men neste gang kan du kanskje prøve og ta litt mer ovenfra, bare litt. Syns kanskje at lyset i bildet ble litt tamt. Men ellers flott Lenke til kommentar
Breni Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Takk (: skal prøve meg litt mer ovenfra nestegang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå