Gå til innhold

[Løst] Alle måter å ødelegge et kamera på


Anbefalte innlegg

Hei jeg skal prøve å finne ut alle måter å ødelegge et kamera på (Digitalkamera)

jeg vet jeg kan:

* knuse det

* bli ødelagt i vann / av dogg

 

men klarer ikkje å finne på flere i farta. kan dere hjelpe meg?

skriv så mange måter det er mulig å ødelegge et kamera på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å finne "alle" måter er litt - vel ambisiøst.

 

Senke ned i kvikksølv. Sende inn i et sort hull. Bli tygd på av en elefant. Slukt av en spekkhugger. Drukne i cola. Blir truffet av en veltende colaautomat. Knust av en stabel colakasser. Sluppet i bakken av en koalabjørn. Grillet av lyn. Sluppet fra et todekkers probpellfly. Bli overkjørt av en dampveivals - overgått av et marsjerende orkester og et omreisende sirkus. Komme i kontakt med antimaterie. Sneiet av en fallende iridium-satellitt. Modifisert med vinkelsliper.

 

"Antall måter" er et tall som går mot uendelig.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Kva med ein "Tomsi og Anew tester hvor mye et kamera virkelig tåler" i næraste framtid?

Jeg er veldig, veldig bitter på meg selv for at jeg ikke reagerte litt kjappere da en kar ville gi oss en funksjonell (men av verkstedet kondemnert og erstattet) 40D i fjor.... Da kunne vi nok ha "lært" et par ting. :devil:

Lenke til kommentar

Kva med ein "Tomsi og Anew tester hvor mye et kamera virkelig tåler" i næraste framtid?

Jeg er veldig, veldig bitter på meg selv for at jeg ikke reagerte litt kjappere da en kar ville gi oss en funksjonell (men av verkstedet kondemnert og erstattet) 40D i fjor.... Da kunne vi nok ha "lært" et par ting. :devil:

Er sikkert nokon som har noko liggande. Om deko annonsere litt kjem det nok strøymande inn. ;)

 

ang. tema: øl på kamera

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...