kentroan Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei jeg skal prøve å finne ut alle måter å ødelegge et kamera på (Digitalkamera) jeg vet jeg kan: * knuse det * bli ødelagt i vann / av dogg men klarer ikkje å finne på flere i farta. kan dere hjelpe meg? skriv så mange måter det er mulig å ødelegge et kamera på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *Ripe sensor *Kortslutning *Smelte det *Spise det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Låne det ut til tomsi42 og Anew ... Ånei, det gjaldt kun objektiver, det. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kva med ein "Tomsi og Anew tester hvor mye et kamera virkelig tåler" i næraste framtid? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Snakker vi forsikringssvindel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 1: Åpne blenderen fullt 2: Velg bulb 3: Ta sikte på sola 4: ???? 5: Profitt! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Legg det på kommoden, hekt reima i beltet og gå mot stua Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Legg det på kommoden, hekt reima i beltet og gå mot stua Egen erfaring eller? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Å finne "alle" måter er litt - vel ambisiøst. Senke ned i kvikksølv. Sende inn i et sort hull. Bli tygd på av en elefant. Slukt av en spekkhugger. Drukne i cola. Blir truffet av en veltende colaautomat. Knust av en stabel colakasser. Sluppet i bakken av en koalabjørn. Grillet av lyn. Sluppet fra et todekkers probpellfly. Bli overkjørt av en dampveivals - overgått av et marsjerende orkester og et omreisende sirkus. Komme i kontakt med antimaterie. Sneiet av en fallende iridium-satellitt. Modifisert med vinkelsliper. "Antall måter" er et tall som går mot uendelig. Endret 4. august 2010 av Trondster Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Legg det på kommoden, hekt reima i beltet og gå mot stua Egen erfaring eller? Ja Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kva med ein "Tomsi og Anew tester hvor mye et kamera virkelig tåler" i næraste framtid? Jeg er veldig, veldig bitter på meg selv for at jeg ikke reagerte litt kjappere da en kar ville gi oss en funksjonell (men av verkstedet kondemnert og erstattet) 40D i fjor.... Da kunne vi nok ha "lært" et par ting. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 1: Åpne blenderen fullt 2: Velg bulb 3: Ta sikte på sola 4: ???? 5: Profitt! funker det? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 1: Åpne blenderen fullt 2: Velg bulb 3: Ta sikte på sola 4: ???? 5: Profitt! funker det? Neppe. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kva med ein "Tomsi og Anew tester hvor mye et kamera virkelig tåler" i næraste framtid? Jeg er veldig, veldig bitter på meg selv for at jeg ikke reagerte litt kjappere da en kar ville gi oss en funksjonell (men av verkstedet kondemnert og erstattet) 40D i fjor.... Da kunne vi nok ha "lært" et par ting. Er sikkert nokon som har noko liggande. Om deko annonsere litt kjem det nok strøymande inn. ang. tema: øl på kamera Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skuffende lite snakk om sprengstoff i denne tråden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Og hvorfor nevner ingen sand? *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå