Mysil2 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg er helt uerfaren i vannkjøling, og etter å ha lest diverse artikler om blant annet Waterchill, høres dette ut som et bra sysem etter mitt nivå Skal selvfølgelig overklokke, har nå viftekjøling 2500+@3000+, og denne skal opp! Det jeg egentlig lurer mest på er hvilke web-butikker som selger waterchill. Jeg har bare sett tre stk. hittil; 3dfx, databutikken og microplex. Noen billigere butikker enn disse? Skal også kjøpe meg et litt kjøligere kabinett enn det jeg har (har standard dritt): Sky Hawk PSR4698D7. Butikken burde selge begge deler med tanke på frakt jaja, da er det bare å liste opp butikker Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Eller for å si det på en annen måte: Hvor har dere som har Waterchill kjøpt deres Waterchill? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 3dfxcool.no og databutikken.com/no får man kjøpt waterchill mener jeg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 SPM er vel egentlig: Hvem har flere waterchill igjen, og hvem vil få de inn igjen? (arg, sidene til netconnection er så trege) Microplex tror jeg fikk litt problemer med måten danskene ville at WC skulle selges, så de får ikke flere inn. 3dfxcool har inne til 1600,- databutikken.com har "på vei" som lagerstatus uten forventet leveringstid til 1430,- Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ville ha ikke ha bestilt fra databutikken.com, bare les webshoperfaringer :o Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 dette er dumt da... hvorfor er det ikke flere som selger den...? jaja, har jo aldri bestillt fra databutikken før, så jeg kan jo prøve... håpe på at alt går som det skal Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 dette er dumt da... hvorfor er det ikke flere som selger den...? jaja, har jo aldri bestillt fra databutikken før, så jeg kan jo prøve... håpe på at alt går som det skal Du bør ha tolmodighet når du bestiller derfra. Bestilte 2x256mb OCZ 3500 brikker fra dem på onsdag, og de har enda ikke klart å få de ut av lageret... så hvis de ikke klarer å sende dem senest på mandag så avbestiller jeg. Går da heller for noen Geil golden dragon fra psdata. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Asetek skulle revurdere om databutikken skal få lov til å selge waterchill, fordi jeg skulle sende radiatoren min direkte til asetek, men fikk aldri noe svar. Så når jeg endeli hadde fått svar da så hadde jeg allerede sendt inn til databutikken.no. Skrev dette i mailen og at databutikken er veldi useriøse etc. Så fikk jeg svar fra asetek at de skulle prate litt med databutikken å revurdere å la dem selge waterchill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå