Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Søker etter nye Clan medlemmer (PS3) Vi spiller ingenting annet enn mw2. Kvalifikasjoner du er nødt til å ha. 1. Du må ha skype, eller mick til playstation. 2. Du er nødt til å kunne greie og spille med flere våpen enn bare ett. helst middelmådig med de fleste våpen. 3. Kdr er ikke veldig viktig, men det hadde vært flott om den var over 1 blank. 4. Alder går nok fra 13-17. 5. Du må være litt flink til å spille som et team, og være mest mulig seriøst når vi leter etter strategier etc etc. 6. Har du en hd pvr er det et pluss, hvis du får tak i noen pene clips så skal vi nok lage en montage av det 7. Du skal ikke være ego, ha altfor høy selvtillit eller rett og slett være en drittsekk. 8. Du må kunne følge regler, vi skal mest sannsynlig melde oss inn i neste sessong av NPL, så regler må følges. 9. Vi har clan war ca 1-5 ganger i uken, så du må være nogen lunde aktiv. ikke nødvendigvis hver dag, men litt ofte hvertfall. 10. Vi kommer til å teste deg, 1v1. Alle de tre øverste i clanen skal spille mot deg. Bane rust, førstemann til 20 kills. En qs ns, og en annen alt mulig. INGEN FORM FOR NUBTUBE. Du skriver psn, lvl og kdr nedenfor, og helst en grun for hvorfor du vil spille med oss? Leter du bare etter folk for å spille public med, så får du ikke joine. Vi er seriøs, så hvis du er verdens største fjortiss så hold deg vekke Foreløbig består clanen av: eXlip-berZerk eXlip-Crusher eXlip-Failure eXlip-Inferior og en usikker person til. Endret 3. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, har veldig lyst til og joine. Serriøs er jeg og har veldig lyst til og bli med i NPL neste sesong og ta hakket videre i cod Alle kravene ser ut til og passe sånn halveis, mic og skype har jeg, Spiller bra med de fleste våpen, 1.42 i k/d ratio, Har spilt en del med venner der vi snakker over mic hvilke bombsiter osv vi skal ta, så spille som team kan jeg, HD PVR har jeg ikke men har tenkt og kjøpe etter hvert, drittsekk eller ego håper jeg ikke jeg er , Regler kan jeg jo følge, Aktiv er jeg, spiller vel hver dag? PSN: ImJoacim4Life Lvl: 10 prestige, rank 15 Har veldig lyst til og joine fordi jeg vil få spillingen litt mer serriøs ved og spille clan matcher, bli med i NPL osv. Fjortis er jeg ikke og vil holde meg serriøs til klanen. Håper på tryout og plass i klanen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, har veldig lyst til og joine. Serriøs er jeg og har veldig lyst til og bli med i NPL neste sesong og ta hakket videre i cod Alle kravene ser ut til og passe sånn halveis, mic og skype har jeg, Spiller bra med de fleste våpen, 1.42 i k/d ratio, Har spilt en del med venner der vi snakker over mic hvilke bombsiter osv vi skal ta, så spille som team kan jeg, HD PVR har jeg ikke men har tenkt og kjøpe etter hvert, drittsekk eller ego håper jeg ikke jeg er , Regler kan jeg jo følge, Aktiv er jeg, spiller vel hver dag? PSN: ImJoacim4Life Lvl: 10 prestige, rank 15 Har veldig lyst til og joine fordi jeg vil få spillingen litt mer serriøs ved og spille clan matcher, bli med i NPL osv. Fjortis er jeg ikke og vil holde meg serriøs til klanen. Håper på tryout og plass i klanen Hørtes nydelig ut! Det eneste jeg må vite er alder ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vi tar tryout på deg nå Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kan ikke idag, går det greit imorgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor kan du ikke nå, og når imorgen? En ting, hvis du virkelig vil joine er det litt viktig at du lager en ny bruker med eXlip-dittnavn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) -gone- Endret 3. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fordi jeg skal såve nå, jobb i morgen tidlig... Kl 3 eller noe kan jeg. Men skal jeg bare lage bruker nå eller vente til etter tryout ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 kl 3! Gjerne lag bruker nå. Nicket ditt er ? Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ImJoacim4Life, skreiv det i søknaden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er det plass til det med eXlip forran da? Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei, tok eXlip-quadrapop siden det var det første jeg kom på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 greit, adder deg nå på psn forresten, ka e skype'n din? Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hahahah! Elsket kravene for og joine clanen xD Btw, har en av dere pvr og som faktisk har videoer på youtube? vil seee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Akkurat startet med youtube. Jeg står for redigeringen når jeg blir kvitt Windows 7 beta på datan . En annen i clanen har hd pvr, og tar opp fine sniper clips og andre. Kjøp blir det vel på meg etter en stund, men ikke enda. Så youtube account med jevnlige updates kommer vel ikke på noen måneder. En ting er at jeg skal jobbe noe helt sinnsykt med første montage Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Akkurat startet med youtube. Jeg står for redigeringen når jeg blir kvitt Windows 7 beta på datan . En annen i clanen har hd pvr, og tar opp fine sniper clips og andre. Kjøp blir det vel på meg etter en stund, men ikke enda. Så youtube account med jevnlige updates kommer vel ikke på noen måneder. En ting er at jeg skal jobbe noe helt sinnsykt med første montage Ser framm til det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Idag får jeg windows 7, så skal begynne og redigere til min første montage. Må først lære meg ting og da. Så om en uke elns så har vi den ute Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Eg bruker en 3 år gammel acer aspire bærbar som er så syyykt treg. Og Vegas og AE er sykt vanskli å bruke for det er alt for heavy programm for pc'n så kan ikke redigere noe i mer en 1 time før eg må slå av pc'n -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå