joakimkjolseth Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Heisann, Jeg har nå i ca. et år hatt en HTC Hero som for en uke siden sluttet å fungere som den skal (får ikke alle sms'ene osv.. ) Så jeg måtte bytte tilbake til min gamle Sony Ericsson - yay Men har nå av en eller annen grunn fått veldig lyst på Iphone 4 og har tenkt å bestille fra Telenor, men er usikker på om jeg har bruk for 32 GB versjonen, eller om 16 GB'en er nok. Så hadde vært fint om noen som har Iphone fra før har noen tips. Hadde før 16 GB minnebrikke i min HTC Hero og hadde da ca. 6 GB med musikk, og 1 GB med bilder/video, og det var nok til den, men nå har Iphone 4 bedre oppløsning så da blir applikasjoner større og 32 GB er kanskje ikke så dumt.. Så om noen har et tips eller to så hadde det vært fint Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skal du filme mye, eller ha veldig mye Offline musikk fra Spotify, så kan nok 32GB være greit. Lenke til kommentar
joakimkjolseth Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Vertical^ skrev (På 3.8.2010 den 17.14): Skal du filme mye, eller ha veldig mye Offline musikk fra Spotify, så kan nok 32GB være greit. Kommer nok ikke til å filme mye, og har per dags dato ikke Spotify premium, men kommer kanskje til å kjøpe det senere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vel, du bør bare tenke litt over hvor mye musikk, film osv du liker å ha på telefonen. Hvis du vil ha plass til en del musikk, og fremdeles ha god plass til spill, apps, filmer, podcasts etc., så bør du nok gå for 32. Lenke til kommentar
joakimkjolseth Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Thomas_H skrev (På 3.8.2010 den 17.16): Vel, du bør bare tenke litt over hvor mye musikk, film osv du liker å ha på telefonen. Hvis du vil ha plass til en del musikk, og fremdeles ha god plass til spill, apps, filmer, podcasts etc., så bør du nok gå for 32. Tjaa, vet du noe om apps'ene er mye større enn på den forrige Iphone, eller Android? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vel, for å ta et eksempel så har N.O.V.A. økt fra 158 til 205MB når det fikk Retina support. Så det er vel kanskje noe sånt du kan regne med. (Nå er nevnte spill et 3D spill med ganske god grafikk, andre spill vil sikkert ikke øke like mye. ) Lenke til kommentar
joakimkjolseth Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Thomas_H skrev (På 3.8.2010 den 18.01): Vel, for å ta et eksempel så har N.O.V.A. økt fra 158 til 205MB når det fikk Retina support. Så det er vel kanskje noe sånt du kan regne med. (Nå er nevnte spill et 3D spill med ganske god grafikk, andre spill vil sikkert ikke øke like mye. ) Ok, takk for hjelpen. Får se hvor mye jeg gidder å bruke på ny mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå