Gå til innhold

Elendig Djuice-kundeservice i sommer?


Anbefalte innlegg

Bare lurer litt på om andre har opplevd en elendig / totalt fraværende kundeservice hos djuice i sommer?

 

Sent fredag 16. juli bestilte en HTC Desire m/Djuice Phone + mobilsurf via nettet - 274,- / mnd, totalpris kr 3500 var veldig greit

 

med 500mb inkl per måned. Veiledende ny pris uten binding er jo ca 3750,- og oppover.

 

Anyways, dagen etter så jeg at telefonen ikke var på lager, og ikke forventet inn med det første heller, så jeg valgte å kansellere ordren min. Sendte mail til nettbutikken, samt kontaktskjema til djuice om at jeg kansellerte ordren og ville gå tilbake til abonnementet jeg hadde i utgangspunktet (to forskjellige enheter visstnok). Telefonen var bekreftet avbestilt mandag 19. juli.

 

Fikk så enten mandagen eller tirsdagen en tom (!) melding fra djuice. Javel, tenkte ikke noe mer over det - men så gikk det noen dager til uten at abonnementet mitt ble endret. Kunne heller ikke forandre dette selv på nettsidene grunnet bindingstid. Mandag 26. juli sendte jeg så ett nytt skjema (jeg ringer ikke - de skal ha kr 25 per samtale...) og forklarte situasjonen på nytt.

 

I løpet av et par dager mottok jeg så en melding, ikke fra djuice, men fra 09090 - tidligere var det vel samme kundeservicenummer både på djuice og telenor, men nå har djuice byttet. ANyways, i meldingen stod det at henvendelsen min var videresendt til riktig avdeling grunnet etellerannet, og at det ville ta noen dager ekstra. (Hva i alle dager som kan ta så lang tid for å kansellere en ordre vet jeg jammen ikke).

 

Nå kunne jeg også selv forandre abonnementet mitt på nettet, men da skulle de ha 500kr for å gjøre dette. Ikke søren, jeg gav beskjed ca 12 timer etter bestillingen om at den skulle kanselleres. Skal ikke betale for noe jeg aldri har fått.

 

Så da, dagene gikk, og 31. juli sendte jeg nok et nytt kontaktskjema til djuice (nekter fortsatt å bruke kr 25 på å ringe - de oppfordrer jo tross alt også at man skal bruke skjemaet). På nytt forklarte jeg situasjonen, og ønsket at alle gode ting var tre.

 

Hu og hei, denne gangen fikk jeg ikke så mye som en tom tekstmelding en gang. Alle tre gangene har jeg dog mottatt bekreftelse på mail om at jeg ville få svar innen 3 virkedager. My ass.

 

Så, nå står fortsatt abonnementet mitt til djuice phone - samt at jeg har betalt høyere priser enn simply, og også ikke fått utnyttet mine gratis ringeminutter som jeg hadde fram til september. På toppen av det er abonnementsprisen min kr 274,- - subsiderer en telefon som jeg aldri får.

 

 

Dette, kombinert med en rekke dårlige episoder med både djuice og telenor fra og med i fjor sommer gjør at jeg nå snart vurdere å kaste både mitt og kona sitt abonnement samt internett fra alt som har med telenor å gjøre.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bra å høre, bestilte nettopp en iPhone med Djuice og porterte nummeret siden de hadde så god pris. 5200 kr i totalpris med 500 MB/mnd inkl, ja takk :)

 

Hvis jeg ikke er fornøyd, så kan jeg ihvertfall bryte abonnementet. Ender opp på samme totalpris som en ulåst telefon fra Apple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...