lunde123221 Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Du har prøvd å ha bare en minnebrikke i? Og byttet med den andre, slik at bare denne er i? Du har koblet til 4-pin strøm til CPU? strømmen til CPU er i. Bytta om på minne brikkene. og da jeg starta opp pc'n igjenn fikk jeg et pip og bilde i ett sekund før det ble sort igjen... Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skjermkortet står helt på plass? Prøvd en annen skjermutgang? Veldig uklart bilde du hadde, men den kabelen du henviser til har neppe noe med problemet å gjøre. Dersom jeg ser riktig har pluggen 2x3 huller og to ledninger, i så fall skal den inn på lydkortet for å få lyd via HDMI kabelen. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bilde i et sekund? Det er jo en fremgang. Da ville jeg ha sjekket kjølingen grundig. Er det jevnt med goop under kjøleren til CPU? Er kjøleren skikkelig festet? Er vifta koblet til riktig viftetilkoblingpå HK(cpu_fan)? Lenke til kommentar
lunde123221 Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Bilde i et sekund? Det er jo en fremgang. Da ville jeg ha sjekket kjølingen grundig. Er det jevnt med goop under kjøleren til CPU? Er kjøleren skikkelig festet? Er vifta koblet til riktig viftetilkoblingpå HK(cpu_fan)? ja tror det, men kan du sjekke tilbake på forumet i morgen ? du har vært til stor hjelp Skjermkortet står helt på plass? Prøvd en annen skjermutgang? Veldig uklart bilde du hadde, men den kabelen du henviser til har neppe noe med problemet å gjøre. Dersom jeg ser riktig har pluggen 2x3 huller og to ledninger, i så fall skal den inn på lydkortet for å få lyd via HDMI kabelen. ok, skal prøve og bytte i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå