Frutos Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hallo, jeg har et lite problem!! Stikk til denne siden: http://hjem.sol.no/tertnes87/?noframe Så trykker du på bilder og så trykker du på bildet som er der der igjen!!Der kommer ikke opp de minityr bildene over det store bildene... Jeg har lagt inn web komponent og billedgalleri i frontpage og lagret alt som det skal...!! noen som har peiling på hva som har kjedd?? Mvh Frutos Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 det er en feil i scriptet. er ikke noen Racer på dette men det ser ut som Java script feil . :?: Lenke til kommentar
walestr Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei Jeg fikk samme problemet med min side...da var feilen at jeg hadde laget dette med "lite bilde og trykk til stort"...og lastet opp det som FP laget som" xxbilde..SMALL" i feil folder. Når disse ble lastet riktig var det ingen problemer. Lykke til Roger [email protected] [ Denne Melding var redigert av: walestr på 2002-01-31 09:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå