Nichiatu Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Hei, nå i sommer har jeg vært og kjøpt meg Logitech anlegg, av versjon X-530 det er et 5:1. Anlegget fungerer fint men har et lite problem med en slags "knitrende" lyd. Har lest om en med samme problem, men jeg er usikker på om dette gjelder mine også. Noen som har noen idè? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Har du kjørt anlegget høyt? Hvis ikke kan det være støy i en av jack pluggene eller støy på kabel. Prøv og legge kablene i luft om du ikke finner feil ved jacken. Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 3. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har ikke så høy kompetanse når det gjelder høyttalere. Kan du utdype eller forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Det er faktisk det samme anlegget som jeg har. Ut i fra den høyre front høyttaleren din stikker det tre ledninger. Sitter de godt i maskina? Fra hver høyttaler går det en ledning til bassen, sitter disse skikkelig? Hvilket lydkort kjører du? Er det internt eller eksternt? Hvis eksternt prøv og ta det ut og inn. Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 3. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Lydkort: Internt Plugger: Sjekket og tatt ut og inn (Bruker bare de to fronthøyttalerne for øyeblikket) Maskinplugger: Sitter skikkelig, ingen malfunksjoner her heller. Hvilket lydkort: Finner ikke ut mer enn at det er "ATI HDMI Audio" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Har du installert drivere til lydkortet? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Kan hende du har sprengt de da. Tviler sterkt på det egentlig... Mitt beste råd er å prøve andre kabler. Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 3. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg slo ned gain fra kontrollpanel, mindre lyd. Men den var der fortsatt før jeg sjekket kablene. Må gi det noen dager for å se hvordan det utvikler seg. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå