Gå til innhold

Mbam fant Trojan.Dropper fila heter " antivir_workstation_winhu_en_h.exe"

Anbefalte innlegg

Hei.

Mbam fant noen den mener er en trojaner. Jeg er litt usikker, og vet ikke hva jeg skal gjøre med fila. antivir_workstation_winhu_en_h.exe , trodde dette var en innstalasjons fil for Avira Antivir.

I går så jeg på tv, når jeg kom tilbake var et vindu på msn oppe. Det var en kontakt som var frakoblet, jeg hadde ikke snakket med kontakten, det stod ingen ting i vinduet, men jeg ble litt redd for at noen hadde snakket med kontakten. Kontakten pleier aldri å være pålogget. Kontakten var øverst på lista over "frakoblet" så det kan hende jeg har kommet borti når jeg la fra meg pc'n, men jeg tror jeg ville ha latt merke til det, hvis jeg kom borti tastaturet.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er litt usikker, og vet ikke hva jeg skal gjøre med fila. antivir_workstation_winhu_en_h.exe , trodde dette var en innstalasjons fil for Avira Antivir.

MBAM slettet den.

Hva tror dere med msn?

Ikke så mye,får du flere problemer skift passord på kontoen.

Lenke til kommentar

Takk. :)

Jeg vet ikke hva som skjedde med msn. Håper det ikke skjedde noe.

Kan jeg legge til logger får å se at jeg ikke har noe ?

Jeg har restarta pc'n. Nå har det skjedd noe med lyden. Jeg har HP, lampa for lyden lyser oransje, selvom lyden er på. Den skifter ikke farge som den skal, den skal egentlig lyse hvit når den er på.

Jeg synes PC'n er litt treg.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid :)

Det har dukket opp et problem. Plutselig fryser Pc'n. Den fryser også får jeg bluescreen. Dette skjedde etter en oppdatering for windows. Oppdaterte i går, og det skjedde i dag. Vet ikke om det er oppdateringen som er problemet. Den ville ikke starte ordentlig, den gjorde det nå etter å ha tatt noen tester. Den ville heller ikke inn i sikkerhetsmodus, men etter testene av harddisken og minne, så gikk det fint. Jeg vet dette kommer til å komme tilbake, det kom tilbake i stad, før jeg hadde tatt testene. Da frøys den med en gang.

Skal jeg ta en systemgjenoppretting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...