Pc Lynet Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 K Indeksen var oppe i 5 men er nede igjen på 4 nå. Hvis du er heldig å få klarvær er det nok en god sjangse for å se noe nordlys i kveld. Kryssfer fingrene for klarvær. 1 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er dessverre overskyet i Trondheim nå Det er meldt lettskyet kl. 01, så kanskje det er verdt en tur ut da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ikke særlig med skyer over Asker, men ettersom jeg har opplevd været i dag vet jeg hvor fort det skyer over. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ser knapt himmelen pga skyer og dis her i Oslo. I hvert fall for øyeblikket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Et anntydning til nordlys i Asker nå. Ser i alle fall ut som det, men vanskelig å se enda siden det er litt lyst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Et slags svakt lyse grønt lys mot nord her, men om det er nordlys er en annen sak. Ser vertfall ut til at jeg sitter oppe en stund utover natten og følger med Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 K-indeks på 5 igjen! Ser såvidt en gørnlig skjær men muligens kun lys fra sola. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det jeg trodde var nordlys i stad var visst bare skyer. Skyene kommer inn her nå og. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Artig at også dere søringer får oppleve dette som vi opplever hvert eneste år, nå mangler dere bare midnattsola Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) vi har da nordlys på vinteren innimellom vi i sør og, om ikke hvert år ihvertfall.. men nordlys om sommern er sjeldnere -også for dere i nord vil jeg tro Endret 4. august 2010 av Joaaso Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har sjelden sett det sørpå i alle fall. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 sist det var ordentlig kraftig nordlys over Oslo var vel i 2006 rett før jul såvidt jeg kan huske, så er en stund sia nå, men har sett det en 4-5 ganger her på østlandet, som jeg kan huske.. og så vet jeg at jeg har gått glipp av det et par ganger i tillegg.. men ja jeg misunner de som bor nordpå litt pga nordlyset -det ene året jeg tjenestegjorde på russergrensa mista jeg til slutt tellinga på hvor mange ganger jeg hadde sett nordlys.. -var ikke akkurat misfornøyd med å ha fast vakt i utkikkstårnet fra ett til fire om natta da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som har observert noe nå? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som har observert noe nå? Var ute en tur nå. Ingenting. Bor mellom asker og drammen ved Oslofjorden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Ingenting her heller (Nærheten av Haugesund) Endret 4. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Var nettopp ute selv, ingenting. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er jo lov å håpe at det kan skje noe i to tiden slik som i går natt... Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 vi har da nordlys på vinteren innimellom vi i sør og, om ikke hvert år ihvertfall.. men nordlys om sommern er sjeldnere -også for dere i nord vil jeg tro faktisk så er ikke nordlys sjeldnere om sommeren enn vinteren, det er bare mye vanskeligere å se. I nord er det noe som lyser litt sterkere enn nordlyset i sommernatta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Var ute nå og fant ut at jeg gir opp. Månen lyser opp fra nord og det har begynt å bli disig. Faen Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 vi har da nordlys på vinteren innimellom vi i sør og, om ikke hvert år ihvertfall.. men nordlys om sommern er sjeldnere -også for dere i nord vil jeg tro faktisk så er ikke nordlys sjeldnere om sommeren enn vinteren, det er bare mye vanskeligere å se. I nord er det noe som lyser litt sterkere enn nordlyset i sommernatta. ja vet, det var det jeg sikta til liksom da, men kom kanskje ikke så frem så tydelig som jeg hadde tenkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg