Gå til innhold

Hva gleder DU deg mest til???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name="sanoj_20 Jeg tenkte på det' date=' men droppet det. Jeg følger nøye med på hva som skjer med Darkfall, og antagelig skal jeg ha det, for det ser svært artig ut. Jeg tviler noe på at det blir suksess, uansett, men kritikken får vise, og blir det bra, så er jeg med. ;) Men det er så veldig mange større MMORPG-er som vil bli sluppet, og Razorwax skal vel jobbe hardt for å slå dem. Jeg håper jeg kan glede meg til det spillet. :p

Mange flere, større MMORPG'er ?? Nevn noen er du snill...

[quote name='sanoj_20 Jeg tror jeg var påmeldt fra før av. Har nesten aldri vært med i beta før (sikkert på grunn av min alder)' date=' så har meldt meg på det meste i det siste. Jeg meldte meg visst på for andre gang, for jeg kikket gjennom e-post innboksen min, og fant ingen Horizons e-post, men de sender jo ikke e-post en gang, fant jeg ut av. ;) Kanskje jeg doblet sjangsen. :p Nei, så sleip jeg er. :roll:[/quote']

Jeg fikk ikke noen e-mail første gangen, verken om ditt eller datt...

Jeg skal oppgradere pc'en så jeg trengte å skaffe en ny beta-søknad,

nå har jo jeg også (teoretisk) dobbel kjangs ovenfor de andre. Men jeg

tror ikke det er mulig å oppdatere søknaden, så jeg "måtte" gjøre det slik.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på det, men droppet det. Jeg følger nøye med på hva som skjer med Darkfall, og antagelig skal jeg ha det, for det ser svært artig ut. Jeg tviler noe på at det blir suksess, uansett, men kritikken får vise, og blir det bra, så er jeg med. ;) Men det er så veldig mange større MMORPG-er som vil bli sluppet, og Razorwax skal vel jobbe hardt for å slå dem. Jeg håper jeg kan glede meg til det spillet. :p

Mange flere, større MMORPG'er ?? Nevn noen er du snill...

Nå er vel lanseringsdatoen for Darkfall veldig, veldig uklar, synes nå jeg, akkurat som mange andre MMORPG-er, så jeg kan ikke ramse opp noen innen en tidsramme rundt Darkfalls lansering. Uansett, av så få MMORPG-er jeg har spilt, så elsker jeg de fleste. Det blir så mange, men titt litt på hva jeg ventet på i min første post. Det er dem, pluss en hel del flere jeg så gjerne skulle spilt (Dragon Empires, Mythica, osv.), og Darkfall er ikke i første rekke, bare på grunn av at utviklerne er norske. Det er grunnen: det er så mange av dem jeg skulle ha spilt, men får nok neppe spilt mer enn 10%, og synd er det. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...