Totenkopf Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 ah jah!, glemt Greyhawk: Temple of Elemental Evil :x Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Gleder meg veldig til: Deus Ex 2 Half Life 2 OFP 2 Utover det er jeg mer avslappet EDIT: Har nettopp sett den digre HL2 videoen.. OMG OMG OMG OMG !!! :o :o Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Gleder meg til den dagen meningsløse tråder ikke lenger finnes.. dvs. sånne "oppramsings-tråder". Men det er vel Hidden & Dangerous 2 for min del Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Gleder meg til den dagen meningsløse tråder ikke lenger finnes.. dvs. sånne "oppramsings-tråder". De kalles også "telletråder", denne kommer vel til å bli stengt snart tenker jeg Lenke til kommentar
Silverstone Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Metal gear solid 3 HL2 1.10 patchen til Diablo Commandos 3 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 1.Halo2 2.Counter-Strike for Xbox(Ja det kommer! :smile: ) 3.Doom3 4.Fable 5.Halflife2 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 1.Halo2 2.Counter-Strike for Xbox(Ja det kommer! :smile: ) 3.Doom3 4.Fable 5.Halflife2 Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hmm merkelig, INGEN som gleder seg til Quake IV her jo men det gjør jeg Lenke til kommentar
starfish Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Halo 2 Half-Life 2 Fable Ingen fler jeg gleder meg noe særlig til. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hallo???? Ingen som har nevnt Darkfall jo..... www.darkfallonline.com Laget av norske folk forresten(det lover jo bra). Det er ikke sikkert release blir i år, men vi får jo håpe på det beste. Gleder meg også til Horizons seff, og Bloodmoon Noen andre som har meldt seg på Horizon's beta-test eller? EDIT: skivefeil... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Live for speed og "selvfølgelig" Half-life 2 og Doom 3 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Er påmeldt Horizons, men det virker som de roter noe forferdelig med de listene. Opplevde du å få en e-mail om at du var auto-accepted, for så å sjekke profilen og finne at det var rotet til noe helt vilt? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 1. Deus Ex 2 2. Half-Life 2 3. Quake 4 4. Doom 3 5. Jeg blir verdens rikeste mann, duuh! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Er påmeldt Horizons, men det virker som de roter noe forferdelig med de listene. Opplevde du å få en e-mail om at du var auto-accepted, for så å sjekke profilen og finne at det var rotet til noe helt vilt? Jeg har ikke en gang fått mail jeg Tror det var noe klikk, med registreringa mi... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hallo???? Ingen som har nevnt Darkfall jo..... Jeg tenkte på det, men droppet det. Jeg følger nøye med på hva som skjer med Darkfall, og antagelig skal jeg ha det, for det ser svært artig ut. Jeg tviler noe på at det blir suksess, uansett, men kritikken får vise, og blir det bra, så er jeg med. Men det er så veldig mange større MMORPG-er som vil bli sluppet, og Razorwax skal vel jobbe hardt for å slå dem. Jeg håper jeg kan glede meg til det spillet. Noen andre som har meldt seg på Horizon's beta-test eller? Jeg tror jeg var påmeldt fra før av. Har nesten aldri vært med i beta før (sikkert på grunn av min alder), så har meldt meg på det meste i det siste. Jeg meldte meg visst på for andre gang, for jeg kikket gjennom e-post innboksen min, og fant ingen Horizons e-post, men de sender jo ikke e-post en gang, fant jeg ut av. Kanskje jeg doblet sjangsen. Nei, så sleip jeg er. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Frozen Throooooone! Klarer ikke vente stort lenger! Nesten litt skuffa over at det bare er nevnt én gang her, og da bare i en bisetning... Ok skal også nevne det. Gleder meg til:WArcraft FRozen throne Neverwinter Nights utvidelse Mario cart Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Gleder mg til neste GTA spill, den til høst men mest til den som kommer i 2004 :smile: .Ellers ingen spill!!!!! :x . Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 gleder meg til: -half life 2 -Doom III -metal gear solid 3 - world of warcraft -Couner strike:condition zero -quake 4 -Halo 2 -Fable +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå