Gå til innhold

Hva gleder DU deg mest til???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er påmeldt Horizons, men det virker som de roter noe forferdelig med de listene. Opplevde du å få en e-mail om at du var auto-accepted, for så å sjekke profilen og finne at det var rotet til noe helt vilt?

Jeg har ikke en gang fått mail jeg :(

Tror det var noe klikk, med registreringa mi...

Lenke til kommentar
Hallo???? Ingen som har nevnt Darkfall jo.....

Jeg tenkte på det, men droppet det. Jeg følger nøye med på hva som skjer med Darkfall, og antagelig skal jeg ha det, for det ser svært artig ut. Jeg tviler noe på at det blir suksess, uansett, men kritikken får vise, og blir det bra, så er jeg med. ;) Men det er så veldig mange større MMORPG-er som vil bli sluppet, og Razorwax skal vel jobbe hardt for å slå dem. Jeg håper jeg kan glede meg til det spillet. :p

Noen andre som har meldt seg på Horizon's beta-test eller?

Jeg tror jeg var påmeldt fra før av. Har nesten aldri vært med i beta før (sikkert på grunn av min alder), så har meldt meg på det meste i det siste. Jeg meldte meg visst på for andre gang, for jeg kikket gjennom e-post innboksen min, og fant ingen Horizons e-post, men de sender jo ikke e-post en gang, fant jeg ut av. ;) Kanskje jeg doblet sjangsen. :p Nei, så sleip jeg er. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...