Hullakazam Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvilket spill gleder du deg mest til akkuratt nå??? personlig gleder jeg meg mest til Doom3 eller final fantasy x-2!!! Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 må vel si at jeg gleder meg til doom 3 jeg også... føyer meg vel egentlig bare inn i rekken Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 vel, akkurat "gleder" jeg meg til Half-Life 2, LionHeart og CS:CZ Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Half-Life 2, selvfølgelig! Selve spillet + moddene. Utenom det venter jeg på Men of Valor: Vietnam... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 halo 2, half-life 2, star wars galaxies, world of warcraft, middle-earth online, star wars Kotor, jedi academy, fable, doom III, midnight club 2, the treason of isengard, return of the king, shadows of undrentide, the frozen throne ++ Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Til å få de 1,3mill jeg har vunnet.... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Mario Kart DD!! , Mario Golf: Toadstool Tour, FF Crystal Chronicles, Kirby's Air Ride, Harvest Moon : A wonderful Life, 1080 Avalanche, MGS: Twin Snakes, Custom Robo og Giftipia. Det er det hele for i år.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det er mange, mange, mange spill jeg skulle ha gledet meg til, men har bare PS2 og PC. Vel, disse kommer jeg på i farta: EverQuest II, Middle Earth Online, Bloodmoon (og Morrowind og Tribunal, for jeg har dem vel egentlig ikke), Horizons (hvis jeg får tid til å spille det), Ryzom (hvis jeg får tid til å spille det), Pirates of the Carribean og Lionheart. Det var nesten bare RPG-er det. Se ikke bort i fra at jeg også prøver Half-Life 2 eller Doom III. Edit: Metal Gear Solid 3: Snake Eater! Hvordan kunne jeg?! :oops: Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Gleder meg til : 1. Half-Life 2 (CS2 og TF2 inkl.) 2. Middle Earth Online 3. Ekstrapakkene til DAoC Creme dé la Creme (ellernosånt) :wink: Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Til å få de 1,3mill jeg har vunnet.... Man kan ikke kjøpe lykke, men kanskje ved å gi noe vekk til meg? Lenke til kommentar
do'h Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 HL2, max payne 2, doom 3, også hoper jeg at det kommer en exspansjon/2er til vietcong Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg gleder meg til: Elder Scrolls 3: Bloodmoon Gran Turismo 4 Colin Mcrae Rally 4 gleder jeg også tell.. men jeg ble så skuffa av treern så jeg veit ikke hva jeg skal tru. Og World Of Warcraft... bare den møkkete broren min slutter å laste så sinnsykt sån at jeg får spelt uten 100000 lagg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Man kan ikke kjøpe lykke, men kanskje ved å gi noe vekk til meg? noke som heiter "Happyness cant buy you money"... Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 - KOTOR, Xbox - Fable, Xbox - Deus Ex 2, PC - X2 The Threat, PC (i håp om at det blir det Freelancer skulle være) - Jedi Knight 3: Jedi Academy, PC - Thief 3 - Splinter Cell expansion - Half Life 2, PC - Commandoes 3, PC - SSX3, Xbox/PS2 - Pirates of the Caribbean, Xbox - UFO Aftermath, PC - The Movies, PC - Evil Genious, PC - Doom3, PC - Final Fantasy X-2, PS2 - Final Fantasy XII - Republic The Revolution, PC - STALKER, PC - Men of Valor: Vietnam, PC - World of Warcraft, PC - Op Flashpoint 2, PC - Vampire the Masquerade: Bloodlines, PC - Lionheart, PC - Starcraft: Ghost, Xbox Og sikkert en haug jeg glemte - 0j 0j 0j, det ser svært lyst ut på spillfronten om dagene! =) Cheers Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Van Buren (Fallout 3 sitt prosjektnavn) Lionheart Greyhawk: Temple of Elemental Evil Republic: The Revolution Dragon Empires Middle-Earth Online Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det skal jeg si deg.. Venter på at Gothic 2 skal komme i posten nå. DET gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 StarCraft: Ghost Half-life 2 Jedi Knight: Jedi Academy Heroes of might and magic V (hvis det i det hele tatt kommer) SW: KOTOR Og fallout 3!? Selvfølgelig gleder jeg meg til det hvis de skal lage det. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 SWG, HL2, Doom 3 og Fable. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 1. Final Fantasy X-2 2. Halflife 2 3. Thief 3 4. World of Warcraft 5. Doom III Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Frozen Throooooone! Klarer ikke vente stort lenger! Nesten litt skuffa over at det bare er nevnt én gang her, og da bare i en bisetning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå