Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Allmänna Idrottsklubben (AIK) 4/8 (3-0)

DJ_Dark

27 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Rosenborg Ballklub
    • Uavgjort
    • AIK
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annan lagde flere farlige situasjoner i kveld. Spessielt den i 1. omg., hvor han sentra ballen fra vår 5-meter til en AIK-spiller på 20 meter. Slike feil må vi unngå i CL.

Kjørte forbi de 3 bussene med AIK-fans nå nettopp. Vinka til dem, men fikk bare gretne fjes og "finger'n" tilbake :p

Lenke til kommentar

Annan lagde flere farlige situasjoner i kveld. Spessielt den i 1. omg., hvor han sentra ballen fra vår 5-meter til en AIK-spiller på 20 meter. Slike feil må vi unngå i CL.

Vi får håpe at det ikke var noen klubber i Europa som så det. Vi må selge ham før kontrakten går ut eller forlenge. Der ligger det mye penger å vinne eller tape.

Lenke til kommentar

Spenstig i Kjernen i kveld. Sto sånn passe midt i klynga så vet ikke helt hvordan det var samlet. Men rundt meg var det konstant synging og flagging. AIK hadde skuffende oppmøte og var egentlig best før kampen. Men nok om tribunene.

RBK leverer etter en ganske dårlig første omgang. Gleder meg til å se hvem vi skal møte i den siste runden.

Lenke til kommentar

En vurderingssak det der med Annan. Han har jo kontrakt ut 2011. Hvis det ikke kommer noen superbud på han i dette overgangsmarkedet - så burde vi beholde han til vinteren. Ikke bare trenger vi han sårt i et evt. CL-spill, men jeg tror salgsprisen på han kan øke betraktelig - sett at vi/han gjør det bra ute i europa til høsten.

Vi hørtes bra ut samlet og ja, armageddon. Stod litt ute på venstresiden, fikk skikkelig mesterligafølese utover i 2. omg.

Lenke til kommentar

Flott på Lerkendal i kveld. Satt på Adidas med en kompis, noe som var utrolig kult, da det var så mye flott å se på Øvre Øst.

Også deilig å se AIK svina bli stillere og stillere.

Skralt på slutten, masse opprørspoliti etc, men svenskene gjorde da som de ville, og gikk rett ut i folkemengden. Kunne blitt bråk av det.

Lenke til kommentar

Flott på Lerkendal i kveld. Satt på Adidas med en kompis, noe som var utrolig kult, da det var så mye flott å se på Øvre Øst.

Skralt på slutten, masse opprørspoliti etc, men svenskene gjorde da som de ville, og gikk rett ut i folkemengden. Kunne blitt bråk av det.

:no:

• Liker 1
Lenke til kommentar

:no:

:!:

Vet det er skralt, men var dessverre ikke jeg som bestilte billetter. :) Hadde ikke sesongkort på Øvre Øst i år, flytter utenlands så tok meg ikke råd til det.

Lenke til kommentar

LA OSS NÅ HOPPE, LA OSS NÅ HOPPE LØLØLØ LØLØLØ!!

Rett skal være rett, teksten er "La oss alle hoppe"

http://www.kjernen.com/forum/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/177655#Post177655

Ellers er det fortsatt altfor mange som synger feil på Rasputin, det skal være ATTER, ikke "åsså":

http://www.kjernen.com/forum/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/177696#Post177696

Forøvrig så var det vel trolig årsbeste på ØØ i går. Finfint! Om man bare kunne fortsatt sånn og forbedret det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...