ADT Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dette kabinettet er stort og enkelt, har mange vifter og gode romløsninger. Les mer Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 man kan vel si at dere er litt på etterskudd om dere ikke har testet dette før nå. jeg håper denne testen bare har brukt veldig lang tid på å komme seg ut. for hvis ikke synest jeg det er noe alvorlig galt her. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De har vel bare lite å skrive om i sommerferien regner jeg med Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bedre sent enn aldri, og mtp. at kabinetter ikke er "ferskvare" (slik som CPU, GPU, osv.) så synes jeg det ikke gjør så mye at testen kommer et stykke etter lansering. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 'Et stykke?' Grei nok kasse, men er jo en bråkebøtte. Syns ikke den ser så pen ut heller. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 fallt ikke helt i smak hos meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg syns også at man kan forvente at kabinetter i dag, ihvertfall big tower osv. kan ha xl-støtte. Ikke så fordømt vansklig og lage 8-10 spor og bittelitt lengre hk-plate skulle man tro Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Har hatt dette kabinettet, og det suger, upraktisk og lite for seg gjort. Byttet det ut med et Corsair Obsidian 800D 800D corsair smiley Bare for å ta ett eksempel, skal man virkelig måte fjerne begge side panelene, så skru løs og dytte ut 3 forskjellinge brønner bare for og rengjøre støvfilterene ... Heller var det ikke nok plass bak bakplata for kablene uten at side panelet bulte utover. Og det er ikke så godt egnet med tanke på vannkjøling. P.s AVG rapporterer denne siden til meg som: Fraud site....-_- Endret 3. august 2010 av AllColor Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 AllColor, jeg kjenner meg godt igjen i innlegget ditt. Selv fjernet jeg alle skruene som holder brønnene fast. De sitter praktisk talt helt løst, men de holder seg på plass. Det med bakplaten opplevde jeg også. Jeg måtte tvinge den på plass. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor kan de ikke gjøre som Lian Li og snu harddiskkabinettene 90 grader slik at kontaktene peker ut mot sidedøren? Fordel A: Lettere å koble Fordel B: Kabler kommer ikke like lett i konflikt med skjermkort Fordel C: Sparer plass i kabinettets lengderetning Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Twinflower: Ulempe A: Kablene blir bøyd ganske kraftig. Ulempe B: Må opp med begge dekslene for å koble i en enhet. Ulempe C: Det blir veldig mye styr med kabelrot dersom man skal koble inn/ut enheter. ^^. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har dette selv, og er enig i hva dere skriver. Men, viftene er faktisk ganske stillegående når de står på "Low" og da kjøler det dog fortsatt veldig bra. Det er faktisk litt tungvindt å montere for eksempel optiske drev og harddisker fordi alt må skrus fast manuelt. Jeg har ikke noe imot det, så derfor ser jeg ikke det som en ulempe for meg. Dette har jo med smak og behag å gjøre. Når det gjelder viftene så har jeg tenkt å bytte dem ut med Noctua vifter fordi de er faktisk ganske bråkete, ivertfall når de står på "High". Alt i alt elsker jeg kabinettet. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Vilka andra kabinetter kan ha en stående 3X120mm++ radiator i push/pull i front, och fortfarande ha gott om plats kvar? För 1400 spänn? Det kanske inte är det estetiskt snyggaste chassit i världen, men vafan? Det står ju under skrivbordet i alla fall. På low är det inte mycket ljud som kommer ut. Endret 3. august 2010 av mackanz Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ganske praktisk til vannkjøling ja om det gjøres små modifikasjoner : 3 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Flott at entusiastGPUer blir nevnt. Nå gjenstår det bare at dere får noen å prøve montere Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Twinflower: Ulempe A: Kablene blir bøyd ganske kraftig. Ulempe B: Må opp med begge dekslene for å koble i en enhet. Ulempe C: Det blir veldig mye styr med kabelrot dersom man skal koble inn/ut enheter. ^^. Hehe, touche! Men som tilsvar: A, jeg bruker bare vinklede satakontakter. B, I det Lian Li-eksemplet jeg så kunne man dra ut harddiskbrønnen fra ene siden, og C, nei Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har dette kabinettet selv og må si meg svært fornøyd. Visst er det litt mye styr med skruer om man skal ha inn noen nye komponenter, men det kan man leve med. Når det gjelder rensing av støvfilter til frontviftene har jeg unnlatt å sette inn skruene på "baksiden", slik at jeg ikke trenger å ta av begge side-dekslene for å gjøre dette. Syns ikke viftene lager mye støy på laveste hastighet. Pipingen som nevnes hadde jeg ikke vært borti inntil helt nylig, mistenker at dette er noe som kan fikses med f.eks. en dråpe .556 Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bytta ut dette kabinettet mot et SS TJ07, angrer ikke en døyt 1200 er fint for sitt bruk, men for lite for intern vannkjøling om man ikke vipper frem dremelen. En annen ting som irriterer meg med kabinettet, er at det ikke er langt/dypt nok. Får jo ikke plass til 9 HDD'er + grafikkort.. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 har kabinettet selv.. TUNGT og unødig stort. Viftene kan justeres ned til minimum, og da er ok og støyer nesten ikke. Montering av HDD er helt idiotisk da du må demontere en hel kasse i fronten (8 skruer ++ ) for å ta denne ut og feste harddiskene. Positive er kanskje den store og stille viften i toppen og PSU-kablene som du kan gjemme bak hovedkortveggen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kan også nevne at det er mulig å rense luftfiltrene uten å løsne en eneste skrue eller flytte på noe som helst. I blant kjører jeg bare støvsugeren på maks styrke og setter røret inntil fronten. Det blir ikke perfekt, men jeg får bort det aller meste av støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå