Mephisto- Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei! Jeg har ikke noe spesiell erfaring i MS access, har brukt det litt og vil nå prøve på nytt med et morsomt lite prosjekt. Det hadde vært genialt om flere hadde blitt med på denne siden data er noe som vil trenges. Jeg og dama har en liste over mat vi liker å lage og hva som trengs for å lage det. Mitt økonomiske hode har lyst å lage en database hvor jeg kan finne alle oppskrifter, da man heller har store innkjøp enn mange små (det blir dyrt). Da ønsker jeg å skrive inn hva jeg har av ingredienser og hva jeg trenger for å kunne lage retter. Eksempelvis, en enkel rett: - Pasta - Tomater - Løk - Kjøttdeig - Rømme Si at jeg har rømme og løk. Da ønsker jeg å "hake" eller skrive inn dette, og få beskjed om at jeg må kjøpte pasta, tomater etc. Noen som kan gi meg en pointer/hjelp med dette? Mvh. Simon Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er lettere med Post-It og kulepenn men ok. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå