Natrium Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg skal altså kjøpe meg nytt høyttaler sett. Jeg er ikke veldig flink til å finne fram til gode tester og tilbakemeldinger på forskjellige anlegg, så derfor håper jeg dere kan gi meg noen tips om hvilke som kan være aktuelle for meg. Prisklassen jeg leter i er opp til 2000,- men helst 1500,-. Har tidligere hatt Harman Kardon Soundsticks II og har vert veldig fornøyd med disse. Håper på god hjelp! Mvh Anders. Lenke til kommentar
Conspito Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg lurer også på dette. Hadde vert fint hvis dere linket til nettbutikker som er til å stole på! Btw: Er disse bra? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 4. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Det hadde vert veldig fint om noen hadde tatt seg tid til å svare Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Anbefaler disse, hadde egentlig tenkt å kjøpe de selv, men fikk et par B&W 602 () av tante Lenke til kommentar
hwl Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Anbefaler også disse fra Logitech, de går forresten for 795,- om du har ei lefdal sjappe i nærheten Lenke til kommentar
Conspito Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Anbefaler også disse fra Logitech, de går forresten for 795,- om du har ei lefdal sjappe i nærheten Sparker disse i fra like godt som Soundsticks? Det er nemlig et must! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 ok for 800kr blir det Z-2300, done deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå