Veltins Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei! Jeg lurer på om noen vet en jobb rundt Ås som barn på 14 kan jobbe? Kan også komme med andre forslag.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Avisbud. Jeg har inside-info om at den ene VG- ruta på lørdager snart blir sagt opp (Mer nordby enn ås da, but still) Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kan ikke i helgene uansett :/.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Da kan du søke på avisbud.aftenposten.no. Mandag-Fredag. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Har søkt, takker Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei søker akkurat på den fra mandag til fredag :!: jeg skal ringe Romerike i morgen og spøre er forresten 14 år Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan bare komme med protip: Det er drittjobb. Du kommer til å hate det. Du får dårlig tid, du kommer til å bli spurt om å være med på ting, men "må jobbe". Du må også bære på rundt 5-10 kg reklame VÆR dag. Jeg kastet reklamen i containeren, for det gadd ikke jeg. Har hørt det har blitt kontroller på slikt nå. Jeg sa opp etter 1 mnd. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Til alle som evt. velger å søke. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 med reservebud? men finnes det noe annen avisbud som man går med i hverdagene eller man tjener over 1 tusen kr i månen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Du kan velge å være reservebud, men jeg vil si det er MYE, MYE værre. Vet at ivertfall mine reservebud fikk et helvetes problem. Hadde alltid fullt av klager etter at jeg hadde vært syk. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hmm men får prøve da reservebud i 1 mnd vis dette går til helvete så går jeg med noe annet, men osen sender jeg søknad for det står at jeg må ha servikat WTF? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://avisbud.aftenposten.no/GetApplicationFirstPage.do Vil på det sterkeste fraråde å søke. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 og jeg er ganske sikker jeg men en i finnmark fik finnmark avisa hver dag han gik og jeg ble med og det så ikke så ille ut men da søker jeg i morgen men det står at jeg på ha disponert bil ? jeg har jo sykel Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bare å søke. Står at du må ha bil på de lenger rutene. Jeg hadde fått kjøregodtgjørelse om jeg valgte moped (Noe som er vanskelig, mtp. alder) Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bare å søke. Står at du må ha bil på de lenger rutene. Jeg hadde fått kjøregodtgjørelse om jeg valgte moped (Noe som er vanskelig, mtp. alder) ok får ringe i morgen:) hva tjente du? EDIT: har bare 0% strøm og 1 minutt igjen og jeg er langt borte fra en strømkilde så får diskutere mere i morgen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk første gang 1000 kr, for de mista skattekortet mitt, men fikk mellom 2.5 og 3k vanligvis. Fikk 4.5 k nestegang, fikk igjen for forrigegang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå