nexus555 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Har allerede begynt å planlegge hva jeg skal kjøpe av klær til vinteren. Trenger litt tips til hvilke typer av forskjellige slag. F.eks hva type jakke, farge på bukser......osv Dette tenkte jeg: - et par bukser - regnfrakk - vintersko - jakke (ikke for voksen og ikke for fjortis) - hodeplagg - hansker - sjerf Alt av tips motas med stor takk! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Selv syns jeg Red Wing lager meget pene vinterstøvler. Kommer sikkert til å skaffe meg et par til vinteren. Jeg bruker alltid rådenimbukser om vinteren. Bare husk å finn noen med litt tyngre stoff en vanlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179896 Gir en god pekepinn på hva som er verdt å ha. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Selv syns jeg Red Wing lager meget pene vinterstøvler. Kommer sikkert til å skaffe meg et par til vinteren. Jeg bruker alltid rådenimbukser om vinteren. Bare husk å finn noen med litt tyngre stoff en vanlig. Gentleman Traveler, right? Fine boots. Must have: Bukse i flanell. Jeg har en grå sak med ruter fra Gant som er god å ha på vinteren. Endret 5. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Likte de der fra Red Wing, spesielt det midterste paret. Hva er prisen på slike boots? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 På caliroots koster de omtrent 2200kr. De selger Red Wing også på Karmaloop, for rundt 220 dollar. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Litt stiv pris, men med litt godvilje bør jeg få råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå