HoaXed Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, Trenger 17,5 studiepoeng, eller å forbedre et fag med to karakterer for å komme inn dit jeg vil. Trenger dette innen 1. september. Noen smarte forslag? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ring studieveileder. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Ring studieveileder. Hvem studieveileder bør jeg ta kontakt med? Har funnet en mulighet som skaffer med 10 ekstra poeng. Dette er å ta to eksamener i Augustblokken på UMB. Takk for svar! Endret 3. august 2010 av HoaXed Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Å ta kontakt med studieveilederen din ved ditt forrige studiested er vel det som er mest naturlig? Du sier ingenting om hvilket nivå dette er på? Hopper du fra VGS til universitet, eller er det noe utlandsgreier eller hva? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Å ta kontakt med studieveilederen din ved ditt forrige studiested er vel det som er mest naturlig? Du sier ingenting om hvilket nivå dette er på? Hopper du fra VGS til universitet, eller er det noe utlandsgreier eller hva? Har dette året gått ØKAD på BI, men ønsker meg inn på siviløkonom linjen. Har tidligere tatt 10 stp ved UiO, og 10 stp ved UMB (hadde et friår) Finnes det noen mulighet for å forbedre standpunkt karakterer på denne tiden av året? (fra VGS) Strøk på en eksamen (10 stp) på UiO høsten 2008, og har sendt forespørsel om jeg kan ta opp denne eksamen på kontinasjonsdagen den 20 august. Avventer svar. Endret 3. august 2010 av HoaXed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det var jo jævlig seint å begynne å tenke på det nå rett før september når du trenger de! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Det var jo jævlig seint å begynne å tenke på det nå rett før september når du trenger de! Hadde jeg bare ikke vært sykemeldt hele forrige semester, så hadde jeg hatt de poengene nå! Men som sagt har jeg funnet løsninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå