koosepus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, lurer litt på hva som er aldersgrensen for tobakk i Danmark? Jeg vet at den er 16 på alkohol, men er fortsatt ikke helt sikker hva den er på tobakk Noen som vet? er 15 btw :!: Tusen takk for svar! 1 Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, lurer litt på hva som er aldersgrensen for tobakk i Danmark? Jeg vet at den er 16 på alkohol, men er fortsatt ikke helt sikker hva den er på tobakk Noen som vet? er 15 btw :!: Tusen takk for svar! det er 18års grense. 1 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Hei, lurer litt på hva som er aldersgrensen for tobakk i Danmark? Jeg vet at den er 16 på alkohol, men er fortsatt ikke helt sikker hva den er på tobakk Noen som vet? er 15 btw :!: Tusen takk for svar! det er 18års grense. ok, men er du helt sikker? noen sier det er 15 og noen sier det er 16? hva er riktig, er det 18? 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er 18 som er grensen. Bodd der i ett år. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Men de er vell ikke noe særlig strenge på dette? Husker jeg for en toårs tid tilbake var der som 16 åring, og var null stress å handle snus ihvertfall, kanskje det er vanskeligere med røyk siden det er mer kjent der.. Uansett, du burde ikke bruke noen av delene når du er 15 år Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 er jaffal ingen problem å kjøpe røyk hvis du har antydning til bart og er 12 år i danmark.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå