STKP Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei! I sommer har filmselskapet STKP reist til Hornindal for å spille inn en ny og humoristisk TV-serie med navn "Vi i Hornindal". Programserien består av fire ulike epsisoder hvor fellesnevneren er denne lille vestlandskommunen. Sjangeren i episodene vil være humor og parodi, hvor alle hovedrollene spilles av Magne Håheim og Ansten Nyborg Erlien. Med episodene "Grensevakta", "Skogspolitiet", "Flight Acadademy" og "Lokalavisa", skal STKP teste hvor langt en ny TV-serie uten budsjett og forrutsetninger kan komme seg. Klarer vi TV-skjermen? Om vi klarer å få interesse for serien på nett, øker også sjansen for at kanalene ønsker å vurdere oss. Ta en kikk på vår siste bakomfilm fra produksjonen av "Vi i Hornindal"! http://www.youtube.com/watch?v=qxOQM4xt65o Legger også ved vår første bakomfilm fra Hornindal. http://www.youtube.com/watch?v=TN5aTkmdCp0 Ha en fin dag Lenke til kommentar
AndaRockaz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk lættiz av episode navna, traff mitt i blinken. Men mista litt sansen når jeg så videoene. Håper det blir bedre kvalitet på serien for det var litt dårlig kvalitet vis dere har TV som mål. Tenker da både på lyssetting og fargekorrigering også. Lenke til kommentar
STKP Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Hei AndaRockaz! Artig at du likte episodenavnene. Vi får håpe at innholdet holder til forventningene. Det er som du skriver, kvaliteten er dessverre ikke helt på topp. Nå er jo riktignok dette du ser her bare bakommateriale, så et ferdig produkt vil se mer sammensveiset ut enn hva disse YouTubesnuttene gjør her. Vi har brukt gode kameraer, mikrofoner, lys og dolly, men det skal brukes riktig for å oppnå ønsket effekt. For å ro meg litt ut av hva du skriver, er produksjonen satt sammen av en gjeng amatører. Jeg for min del har min spisskompetanse i foto, men det hjelper produksjonen lite når jeg står foran linsa. Skulle denne produksjonen blitt gjort orntelig, måtte vi beregne å bruke ganske mye mer tid på produksjonen enn hva vi gjorde. Vi jobbet aktivt 4 uker i juli, og det var det vi fikk ferie til. Vi må til videre produksjoner ha med et fult team som tar seg av alt i fra kamera, lyd, lys og rigg. Kamerapersonellet på denne produksjonen er et utvalg fra en skoleklasse på vestlandet. Jeg må si meg utrolig fornøyd med deres innsats. Alt av økonomi og utstyr, er fikset av egen lomme. Ingen støtteorganer har valgt å gi oss sin støtte i dette prosjektet. "Vi i Hornindal" er skikkelig hjemmesnekra, men med stil. Uansett om det slår igjennom eller ikke, er det en herlig CV å vise videre til senrere produksjoner. Jeg håper mine manus blir plukket opp, siden de er ganske gjennomarbeidet. Vi får se hvor det bærer Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå