jeeee Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har en gammel mobil jeg må ha en lader til. Er en nokia 6070. Hvor kan jeg få tak i dette? Vil helst bestille fra nettet. Og skal ha laderen sendt til en adresse i usa, så å kjøpe fra en amerikansk side blir kanskje billigere. I og med at mobilen er gammel og ikke kostet så mye, så vil jeg ikke bruke så mye penger på laderen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ebay kan jo være et alternativ Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Takker for tips. Men vil helst kjøpe fra en butikk på nettet Lenke til kommentar
liagutt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sist e sjekka var vel Ebay en nettbutikk? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I USA er de så heldige at de bare trenger å skrive "nokia 6070 charger" i Goggle og velge "shopping" på toppen. Amazon er første hit når jeg søker. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Da kommer det bare opp masse fra usa og england. De har jo annerledes strømkontakter enn norge. Dette må være en norsk lader selv om den skal sendes til usa. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er det en gammel type nokiaplugg ? sånn liten og tynn ? Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Den pluggen man setter i mobilen mener du? Ja, den er ganske liten og tynn. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Du skal sende en lader, man ikke får brukt i USA, til USA? Joda, billigste er nok og kjøpe fra amerikanske nettsider, men de har da også som regel den amerikanske versjonen. Men, du finner massevis av de europeiske laderne på Ebay også, søk på f.eks Nokia Charger Euro på Ebay, så finner du flere. Denne passer foreksempel: Original Nokia AC-8E Euro Wall Charger 5800 E72 N73 N95 til under 4 dollar. Endret 4. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå