Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan skal jeg komme igang?

Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest gutt18

hei!

det er altså en jente jeg er interessert i som jeg vil prøve meg på men ikke vet helt hvordan jeg skal starte.

Jeg har god kontakt med denne jenta, går på samme skole og snakker masse sammen når vi er på samme steder å slikt. Hun begynte på skolen min iår og etter å ha gått på samme skole i omtrent 2måndere fortalte hun en felles venninne at hun var interessert i meg, men jeg var ikke interessert fordi jeg på den tiden drev på med x-bestevenninnen til denne jenta.

for noen dager siden var jeg på fest og var omtrent hele tiden med denne jenta, var ute å snakket sammen, flørtet en del og danset sammen. Og etter denne festen har jeg følt at interessen for henne vokser hele tiden.

Jeg har ikke noe problem med å snakke med jenter eller "hooke opp" jenter, men jeg har aldri chattet eller noe lignende med denne jenta, snakker bare mye sammen når vi er på samme steder eller på skolen. Men det skjer ikke så mye nå i og med at det er sommer ferie.

Hvordan burde jeg starte? skal jeg bare begynne å chatte med henne på facebook og slikt, eller burde jeg skaffe nr hennes å sende henne en mld? eller er det noe annet dere kan komme på?

takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som du allerede er i god gang. Det at dere har samtaler sammen osv.

Be henne ut da vel! På middag, så kino? Ta en tur rundt i byen etter på. Du ber etter tlf nr, når du ber henne ut, sånn at du kan kontakte henne dersom noe skulle komme i veien.

Følg henne til døren når dere skal hjem (selvom du er på buss! Gå av og følg henne!), så gi en godnatt klem. Hold henne tett, så snik til deg et kyss, ikke et "våt" og heftig kåtmanns kyss, men et respektfull et. Det setter mer inntrykk. Så gå hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...