Gjest medlem-140898 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 For noen dager siden så har jeg lagt merke til at WinRAR ikke funker. Altså jeg kan ikke åpne filer osv. Jeg har slettet programvaren og lastet på nytt, men problemet har dessverre ikke forsvunnet. Her er det noen bilder, så det blir lettere å forstå problemet mitt: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den fila du har lagt med bilde av er en lydfil, ikke et arkiv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hm, hva mener du ? Jeg skulle laste ned fra denne siden her : http://www.fmnorge.com/index.php/component/docman/doc_details/467-4-4-2diamantbayernfcbayernfeb2010 Men så dukker det opp "error" Noen som vet ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Filen du viser til er en tsh fil. Formatet er enten ikke kjent av Winrar (eller så er filen skadet). I henhold til Google kan filen være laget av: Creatacard Transfer Project (Broderbund) . Og er dermed ikke en komprimert fil Winrar kan håndtere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har nå lastet ned programmet winzip, men det skjer det samme egentlig. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) tsh fila du laster ned er jo ikke komprimert og kan derfor ikke pakkes ut, ei tsh fil er en bildefil og ikke en installasjonsfil eller komprimert fil Endret 4. august 2010 av LiNwin Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Her har du en liste over kjente filformater på komprimerte filer. http://www.fileinfo.com/filetypes/compressed Filtypen du prøver å åpne er ikke komprimert og gjennkjennes derfor heller ikke av Winrar, Winzip, 7-Zip etc. En smule flaut men greit nok. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Men mange har lastet den og har ikke fått noe problemer. Endret 4. august 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ey Baba vær så snill å les det som skrives. Denne fila er ikke et komprimert arkiv så den skal ikke åpnes med hverken winrar, winzip eller noe annet komprimeringsverktøy. Du mangler antagelig et annet verktøy for å behandle denne fila. http://filext.com/file-extension/TSH Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg leser det som skrives. Problemet er at jeg har prøvd forskjellige nettsider, og det samme skjer. Det samme skjer når jeg laster ned programmer osv fra piratbay osv. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ok, da er du veldig dårlig til å forklare hva som skjer. Har du problemer med andre filformater enn den lydfila du har tatt bilde av i åpningsposten? Det er liksom den vi har hengt oss opp i da serru for den kan ikke åpnes i Winrar eller Winzip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå