black_sheep Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Kikka litt igjennom her, men fant ingen spesiell tråd for laptop-kjøp til skolebruk, anyway.. Trenger en ny til skolestart om to uker. Blir vel mest notater, og ulike office programmer. Samt surfing. Har en annen til musikk. Ser for meg den her Acer TimelineX 4820 eller tilsvarende i 13" Hva tror dere? Endret 2. august 2010 av black_sheep Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vi tror det er helt greit. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den pc'en ser helt grei ut den Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Da ble det 13" maskinen. Thanks:) Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Da ble det 13" maskinen. Thanks:) Men.. kom akkurat over denne nå Sony VAIO Ser prosessoren er halvparten av Acer sin. Hva er grunnen til den såpass høye prisen? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) du betaler for merkevaren sony, det er grunnen Jeg kjøpte meg en 3820TG for et par uker siden, jeg er meget fornøyd Endret 4. august 2010 av ZanZel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå