[email protected] Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 For det første er det slik at hver gang man logger av Live Messenger, kan man ikke logge seg på igjen. For det andre logger den seg av på egenhånd hele tiden. For det tredje kan jeg ikke installere på nytt fordi den hele tiden får opp en feilmelding om at andre programmer blokkerer, selvom jeg har slått av alle programmer. Hva skjer? Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hvis du fjerner det når du er i sikkerhetsmodus så går det nok. Så kan du prøve og installere det på nytt etter det. -- Bjørnar Rait.no Endret 3. august 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Får heller ikke avinstallert det.. Samme melding som sist: at et annet program blokkerer. Får også opp denne feilkoden: hr:0x80070643 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Kan også legge til at ingenting jeg gjør av forandringer blir stående. Personlig meldinger og etc, lagres ikke til neste gang jeg logger på. Selv kontakter jeg nylig har lagt til er borte neste gang jeg logger på :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå