Knife Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) For å si det sånn, så har jeg alltid vært et hårrete vesen. Hår fra bunn til topp. Allerede i 6 klasse begynte det å vokse, likealdre fikke ikke hår før de gikk i 7-8 klasse. Så, nå sitter jeg her, med hår i ræva og overalt på kroppen. Og det er noe jeg lurer på. Det har seg slik at jeg må barbere ansiktet hver eneste dag for å "holde det reint". Foreksempel barberte jeg ansiktet kl 13 idag, nå kl 0 var det synlig med hår igjen. Venter jeg 1-2 dager så har jeg både bart og merkbart skjegg. Dette er jo selfølgelig ikke en dårlig ting, der jeg lett kan gå i butikken å kjøpe meg øl (ja.. haha, har prøvd på en fin hårdag). Men som sagt jeg er kun 15 år, hvordan vil det forme seg når jeg blir eldre? Kjenner liksom ingen på min alder som egentlig har like kraftig hårvekts som meg, selfølgelig et par som har fått litt hår på barten og slikt, men her er det massive. Endret 2. august 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sier ikke at det er noe i veien med deg, men sannsynligvis gjør hormonene dine at du vokser litt hurtigere enn andre på din alder. Å barbere seg daglig er vel ganske vanlig for en voksen mann, så det er nok ingenting å bekymre seg over. Annet enn at hormonene dine oppfatter at du er større enn du er kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå