*F* Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei! Vel, da begynnet jeg og en venn på et treningsenter i morgen, nemlig dette: http://www.shapes.no/public/Articles.aspx?apfId=189 Tidligere i livet har jeg holdt på med fotball, håndball, vollyball, paintball, alt på lavt nivå, så har vel ikke vert noe i kjempeform akkurat Vel, ellers veier vel kanskje litt i overkant av 70kg, for et par år tilbake litt over 90. Vel, så skal jeg trene, har aldri trent på et slikt treningsenter før og har rett og slett ikke peiling på det i det heletatt. Kan noen kanskje skrive litt om hva jeg bør gjøre? gidder ikke bruke 400kr+ timen på en personlig trener heller Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ta å les denne og denne først også kan du evt. kommme med noen spørsmål Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 du kan også forklare dine mål for treningen for dem som jobber på senteret så vil de sette opp et program til deg. Programmet de som jobber på senter setter opp er desverre av varierende kvalitet men det er noe å starte med mens du finner ut av ting angående trening på nett osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå