Kris89 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er den å anbefale for en som ikke vil bruke så kjempe mye penger på mobil? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja T310 er en mobil med mange funskjoner, dog ikke den beste skjermen, men allikevel, den er å anbefale! Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 skjermen er ikke så viktig, og jeg har heller ikke tenkt å bruke så mye penger, som skrevet før. Så derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen steder jeg kan få kjøpt den billig uten abo. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 prøv telebutikken.no og kanskje komplett & mpx og Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 En kamerat av meg har T310 og jeg synes det er en helt grei mobil til den prisen.Selv har jeg T300,og synes at T310 er raskere på SMS og litt bedre respons på tastene enn T300 hvis du har prøvd den.Den er ikke like rask som Nokia sine 33xx mobiler på SMS,men den er ganske rask.Skjermen er grei nok,bare 256 farger,men mer enn nok.Har ikke så veldig mye minne,ca 500-600kb til fri disposisjon,men det holder til minst 30 polyfoniske ringetoner,10 gif bilder og noen MMS.Så hvis ikke du har store krav til sånt så er det også mer enn greit nok.Synes det er en telefon som gir valuta for pengene. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 En kamerat av meg har T310 og jeg synes det er en helt grei mobil til den prisen.Selv har jeg T300,og synes at T310 er raskere på SMS og litt bedre respons på tastene enn T300 hvis du har prøvd den.Den er ikke like rask som Nokia sine 33xx mobiler på SMS,men den er ganske rask.Skjermen er grei nok,bare 256 farger,men mer enn nok.Har ikke så veldig mye minne,ca 500-600kb til fri disposisjon,men det holder til minst 30 polyfoniske ringetoner,10 gif bilder og noen MMS.Så hvis ikke du har store krav til sånt så er det også mer enn greit nok.Synes det er en telefon som gir valuta for pengene. Du kan lager SMS intærnt på den? i minnet.. ? innboks/utboks? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 prøv telebutikken.no og kanskje komplett & mpx og Prøv der. Vil i tillegg vise til DVDbutikken.no. Der får du den i posten (kanskje ikke helt heldig(?)), men slipper å betale frakt. Husk bare, at du ikke kan klage på at varen er i dårlig stand eller er blitt ødelagt i posten... :wink: Dessverre har svært få nettbutikker inne T310 for øyeblikket. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 komplett har den inne ser jeg, 4 stk noen som har den og kan si om den lagrer sms meldinger i intærn minnet så du kan ha over 12 (eller det SIM kortet støtter da)?? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 på telefonen min går det veldig bra, i tillegg kan eg overføre enkelte meldinger til sim-minnet, men ikke tilbake igjen eg har t300, som skal være ganske lik t310(utenom design). Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hvordan er batteritiden på den? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hvordan er batteritiden på den? Vil tippe det er mellom 250-300 timer.. På esato står det 400 timer (på T310), men det kan ikke være mulig. De påstår jo også at 6800 har 900 timer standbytid Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 på batterisiden ble eg ganske så skuffet... eg trodde til å begynne med at det skulle være 300 timer standby tid... men hos meg lader eg den før dag 1, så går det til kveld på dag 2 og batteriet er flatt... dette er etter ca 20-40 min prating(pr dag), litt spilling og en del sms... dette er mye mer enn på min gammle, men eg håpte det skulle være bedre... eg har forresten t300... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå