Gå til innhold

Sony Ericsson T310

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg har T310 og jeg synes det er en helt grei mobil til den prisen.Selv har jeg T300,og synes at T310 er raskere på SMS og litt bedre respons på tastene enn T300 hvis du har prøvd den.Den er ikke like rask som Nokia sine 33xx mobiler på SMS,men den er ganske rask.Skjermen er grei nok,bare 256 farger,men mer enn nok.Har ikke så veldig mye minne,ca 500-600kb til fri disposisjon,men det holder til minst 30 polyfoniske ringetoner,10 gif bilder og noen MMS.Så hvis ikke du har store krav til sånt så er det også mer enn greit nok.Synes det er en telefon som gir valuta for pengene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
En kamerat av meg har T310 og jeg synes det er en helt grei mobil til den prisen.Selv har jeg T300,og synes at T310 er raskere på SMS og litt bedre respons på tastene enn T300 hvis du har prøvd den.Den er ikke like rask som Nokia sine 33xx mobiler på SMS,men den er ganske rask.Skjermen er grei nok,bare 256 farger,men mer enn nok.Har ikke så veldig mye minne,ca 500-600kb til fri disposisjon,men det holder til minst 30 polyfoniske ringetoner,10 gif bilder og noen MMS.Så hvis ikke du har store krav til sånt så er det også mer enn greit nok.Synes det er en telefon som gir valuta for pengene.

Du kan lager SMS intærnt på den? i minnet.. ?

innboks/utboks?

Lenke til kommentar
prøv telebutikken.no og kanskje komplett & mpx og :D

Prøv der. Vil i tillegg vise til DVDbutikken.no. Der får du den i posten (kanskje ikke helt heldig(?)), men slipper å betale frakt.

Husk bare, at du ikke kan klage på at varen er i dårlig stand eller er blitt ødelagt i posten... :wink:

Dessverre har svært få nettbutikker inne T310 for øyeblikket. :(

Lenke til kommentar

på batterisiden ble eg ganske så skuffet...

eg trodde til å begynne med at det skulle være 300 timer standby tid...

men hos meg lader eg den før dag 1, så går det til kveld på dag 2 og batteriet er flatt... dette er etter ca 20-40 min prating(pr dag), litt spilling og en del sms...

dette er mye mer enn på min gammle, men eg håpte det skulle være bedre... eg har forresten t300...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...