Gromsemoms Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hallo! Er ny på dette forumet men prøver meg fram. Jeg har et z-5500, som jeg på uforklarelig vis har klart å sprenge livet ut av centeren min. Hva ville du sagt hvis jeg hadde bytta ut den gamle centeren med en Slik en? http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/senter/cerwin-vega_hd-63c_senterhoeyttaler_sort.html Takker Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Den spiller nok voldsomt mye høyere enn den gamle centeren ved samme volum, så spørs hvor vellykket det er, jeg kjenner ikke til impedansen i logitech sine satelitter, men det er veldig lav motstand i cerwin vega høytaleren, så i værste fall kan du skade forsterkeren. Lenke til kommentar
Gromsemoms Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 har en Kontroll unit der man kan stille center opp/ned, så man kan vel bare stille den ned til ønsket nivå? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Spørs jo hvor langt opp og ned du kan stille den, uansett gjelder fortsatt det samme ang motstand. Lenke til kommentar
Gromsemoms Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Ok... Som sagt jeg er fersk her, og da relativt fersk innenfor "faget". Det er verdt et forsøk anyway? Siden Logitech ikke selger reservedeler... -.- Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 i værste fall kan du skade forsterkeren. Jeg føler at jeg blir litt ignorert her. Litt googling forteller meg at de vanlige satelittene er på 8 ohm, så 4 ohm går sikkert greit, i værste fall høres det ræva ut (mer enn vanlig). Kanskje verdt å nevne at centeren du ser på er en halv meter bred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå