Axxxy Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, Jeg er en gutt på 15 år. og jeg skal begynne i 10. klasse. (10-11) også tenkte jeg at jeg skulle forberede meg skikkelig for å få gode karaktere. også har vi en god del framvisninger på PC. og vi bruker ALLTID Power Point, og jeg begynner å bli syykt lei det programmet. og en gang lagde jeg en film isteden for powerpoint framvisning, og jeg fikk pluss fordi jeg hadde litt variering. så er det noen der ute som har noen andre programmer / teknikker som de bruker når de skal ha framføring, prosjekt arbeid, osv.?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 openoffice er jo samme greia bare mindre muligheter. Det beste er å bare lage powerpointer, ungå masse dritt som animasjoner, teite overganger osv. Enkelt og oversiktelig design. Lenke til kommentar
martheee Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://prezi.com/index/ På denne siden kan man lage mange forskjellige fine presentasjoner :-) Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Tusen Takk!! akuratt noe sånt jeg hadde tenkt meg :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå