Gjest merkur Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har søkt litt rundt på nett ang. symptomer på spontanabort, men blir selvfølgelig møtt av sider som støtter opp i mot det at du vet du er gravid, og ønsker barn, så jeg tenke heller jeg kunne spørre her om noen av dere jenter har vært gjennom det samme Jeg går på p-piller (loette), og har hatt mens så regelmessig på klokkeslettet at det nesten er kjedelig. Jeg skal ha mensen denne uka, og jeg tror ikke jeg har glemt piller. Er veldig flink til å få i meg pillene, og har ikke hatt oppkast eller diarè. På torsdag i forrige uke begynte jeg helt ut av det blå og blø. Jeg tenkte at fillern, nå har jeg surra med pillene, satte i en tampong og hadde sporblødninger til neste morgen. Blødningene var helt borte, så jeg droppet tampong og gikk på jobb. Fremdeles ingen blødninger. På jobb på lørdag skulle jeg lesse over noe is i kasser for en kunde, og merker at trusa blir våt. Det kjennes ut som om jeg smått tisser på meg for hver kraftanstrengelse jeg tar, og løper opp på doen for å sjekke hva i all verden dette er for noe. Og, vel, jeg hadde fått "mensen". Voldsomt også. Jeg har hatt litt av og på blødninger nå, mesteparten av dem som normal mens i mengde. Hvordan kan jeg være sikker på at dette er en spontanabort? Misforstå meg rett, jeg er 19 år, og ikke kapabel til å ta vare på et barn og vil heller ikke bli gravid. Er det noen som har spontanabortert på p-piller her? Symptomene stemmer jo greit overens, men allikevel. Hvordan vet man at foster og morkake er støtt ut? Eller må man til legen/gynekologen evt se ved ultralyd? Jeg aner jo ikke når jeg evt skulle ha blitt gravid, så jeg aner ikke hvor gammelt det er osv. Det eneste jeg er sikker på er at det ikke er mer enn 5 uker gammelt (6 uker siden siste mensuke) Noen som har råd, innspill eller noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har aldri opplevd noe sånt når jeg gikk på p-piller, jeg ville tatt en tur til legen, du får ikke noe fasitsvar over nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå