Larsenio Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Bildetittelen er ikke tenkt veeeeldig nøye gjennom Vel vel. Bildet er tatt med mitt 55-300mm i ikke veldig godt fotolys, dagslys med sola opp på skrå til høyre ovenfor motivet. Men motivet i seg selv var så nydelig, pluss at jeg føler etterbehandlingen med s/h kler bildet. Tar jeg feil? Exif: 1/400sek lukker f/6.3 ISO 100 190mm brennvidde 2 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg syns helt klart at dette fungerte. Tror faktisk jeg hadde likt det enda litt bedre hvis det ikke var opp ned, men jeg er usikker. Det tok et sekund eller to før jeg oppdaget at noe ikke helt var som det skulle. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg syns helt klart at dette fungerte. Tror faktisk jeg hadde likt det enda litt bedre hvis det ikke var opp ned, men jeg er usikker. Det tok et sekund eller to før jeg oppdaget at noe ikke helt var som det skulle. Takk for kjapp tilbakemelding. Er også usikker på vertikalvendingen men mener dette uttrykket kanskje kler bildet mer enn originalsiden opp... :/ Var meningen at man blir litt "Ehh... hæh, dette stemmer jo ikke helt" av å se på det! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dette var kult! Likte greia med bildet - med linjene som går nedover til høyre, både i bakgrunn og i fuglekjølvannet, og fremfor alt de tydelige refleksjonene nederst i bildet - det er tydelig at det nederst er refleksjoner, og da må jo alt det nederste være refleksjoner - som gjør bildet. Dette likte jeg! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Trondster, tusen takk for fin tilbakemelding! Men det er det "uskarpe" som er refleksjon, det øverste i bildet slik du ser det. Men det er altså snudd på hodet... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ikke steinen - det mørke partiet nederst! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dette likte jeg. Satt og så på det noen sekunder før jeg helt skjønte hva som var hva på bildet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Ikke steinen - det mørke partiet nederst! Aaaah, ok da skjønner jeg hvilken refleksjon du mener Ja, det er refleksjon fra et fjell som opprinnelig var øverst i bakgrunnen Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Dette likte jeg. Satt og så på det noen sekunder før jeg helt skjønte hva som var hva på bildet. Takker og bukker. Ja da fungerer vel effekten slik jeg håpte Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Artig, men jeg ble faktisk småsvimmel av å se på bildet... Rent personlig synes jeg tanken var god, men at steinen burde vært enda mer symmetrisk om kjølvannet fra fuglen. I mitt hode vil jeg at refleksjonene skal være på hver side av kjølvannet, og når det ikke stemmer blir jeg forvirret. Likte komposisjonen. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Hehe, skjønner godt at du blir litt svimmel av dette, blir det selv og Men tro meg, det blir langt fra interessant og mister stort sett alt av mystikk med en gang man snur det: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå