Gå til innhold

BK: Refleksjon, Illusjon?


Anbefalte innlegg

Bildetittelen er ikke tenkt veeeeldig nøye gjennom :p

 

Vel vel. Bildet er tatt med mitt 55-300mm i ikke veldig godt fotolys, dagslys med sola opp på skrå til høyre ovenfor motivet.

Men motivet i seg selv var så nydelig, pluss at jeg føler etterbehandlingen med s/h kler bildet. Tar jeg feil?

 

 

Exif:

1/400sek lukker

f/6.3

ISO 100

190mm brennvidde

post-179066-1280779524,6887_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns helt klart at dette fungerte. Tror faktisk jeg hadde likt det enda litt bedre hvis det ikke var opp ned, men jeg er usikker. Det tok et sekund eller to før jeg oppdaget at noe ikke helt var som det skulle.

 

Takk for kjapp tilbakemelding.

Er også usikker på vertikalvendingen men mener dette uttrykket kanskje kler bildet mer enn originalsiden opp... :/

Var meningen at man blir litt "Ehh... hæh, dette stemmer jo ikke helt" av å se på det! :)

Lenke til kommentar

Dette var kult! Likte greia med bildet - med linjene som går nedover til høyre, både i bakgrunn og i fuglekjølvannet, og fremfor alt de tydelige refleksjonene nederst i bildet - det er tydelig at det nederst er refleksjoner, og da må jo alt det nederste være refleksjoner - som gjør bildet. Dette likte jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Artig, men jeg ble faktisk småsvimmel av å se på bildet...

Rent personlig synes jeg tanken var god, men at steinen burde vært enda mer symmetrisk om kjølvannet fra fuglen. I mitt hode vil jeg at refleksjonene skal være på hver side av kjølvannet, og når det ikke stemmer blir jeg forvirret.

 

Likte komposisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...