ellipsis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei! Akkurat fått ny tv, 55" Samsung LED TV (veldig herlig bilde forresten ) Har en soundbar (også Samsung) som jeg hadde koblet på gamle TVen via optisk kabel som fungerte helt fint og lyden kom ut av soundbaren med engang jeg slo den på. Nå har jeg bare byttet TV, samme kabeler men har nå ingen lyd. Får ikke lyd fra TVen til soundbaren, noen forslag til hva som er feil? Må noe kobles om eller lignende? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) 1. har du sjekket om kabelen står tilkoblet i riktig port i begge ender 2. sett at alt får strøm 3. har du forsøkt med en annen kabel 4. har du lest bruksanvisningene som medfølger utstyret du forsøker å koble til 5. har du sjekket med produsentens hjemmeside om de har utyllende informasjon om problemet. 6. har du googlet problemet ditt og set om det finnes en løsning. 7. hva med å oppgi modell av tv og soundbar når du spør om hjelp Endret 2. august 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 S/PDIF? Dyttet kabelen inn helt til det sa klikk i tv og soundbar? Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Hei, sorry for sent svar. Fant ut at den optiske kabelen var defekt, byttet den og da fikk jeg lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå