Mr. President™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei! Noen som vet om en god side med html og css guides på videoer. Gjorde et søkpå google, men fant uten videoer. Kunne søke med videoer, men vil helst ha en som er anbefalt. Brukte hjemmeside.org selv. Jeg anbefaler den. Det var ikke flere videoer så er jeg på utkikk etter en anbefalt med video guide. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg tviler på at du finner noe særlig på norsk, av god kvalitet, gratis. Hvis du virkelig vil lære HTML, CSS, PHP osv. kan du likegodt vende deg til å lese bøker. Du kan fint lære enkle ting ved å lese en tutorial her, og en tutorial der, men bøker er ofte mye bedre, både innholdsmessig og språklig. Ta deg en tur på biblioteket, det er gratis det óg. Personlig har jeg aldri lest noen norske bøker rundt HTML/CSS, men "Webprogrammering i PHP" av Sven Andreas Horgen gir en grei introduksjon til PHP på norsk. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Leser HTML Dog: The Book XHTML and CSS. Liker å bruke bøker ved siden av en video. Fordi det står annen infomasjon i bøker, men det er ikke eksempler for hver element. EDIT: Finnes da noen på norsk? Endret 2. august 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg lærte HTML og CSS ved å prøve og feile. Kopierte stilsett fra andre nettsider og endret på forskjellige verdier til jeg så en endring i nettleseren. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Ok, skal prøve det! Lenke til kommentar
Coder Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fant kodehjelp.no, er på norsk hvertfall... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Fant kodehjelp.no, er på norsk hvertfall... Sent men bra, den har C# også jo Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå