Mr Pepe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Heisann ! Jeg har en dlink-dir 655 og en 3com trådløs router det jeg vil gjøre da er å koble den 3comen til dlinken trådløst bruke den som en accesspoint eller bridge. Det jeg sliter er å finne ut hvordan jeg skal gjøre det, fordi jeg har ikke nok kabel og så derfor lurte jeg på om det er mulig. Jeg finner ingenting på dlink en om hvordan man kan gjøre det, men derimot så har 3com WDS.. Håper på svar ! takk på forhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Du får sjekke om 3com støtter klientmodus. Gjør den ikke det, så får du ikke koblet den opp mot DIR-655. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Du får sjekke om 3com støtter klientmodus. Gjør den ikke det, så får du ikke koblet den opp mot DIR-655. Kan du forklare litt mer om det ? Er litt grønn på det skjønner du Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 dlink-dir 655 støtter ikke WDS,så det kan du ikke bruke. Hvilken 3com er det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er riktig som taz sier. DIR-655 har ikke støttet WDS siden firmware 1.00, som nå er historie. Det du kan sjekke, er hvilke moduser trådløsrouteren 3com støtter. Den bruker jo access point som default, men du må ha noe som heter klientmodus eller repeater for å koble deg opp mot en DIR-655. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå