svelemoe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Eg skal ha eitt TV i kjellarstova her, den skal brukast mest til PS3, både spel og blu ray, kanskje ein gammal konsoll (N64, gamecube, wii), eventuelt RiksTv. Eg vil helst ha ein ganske bra TV, med gode fargar og enkle menyar. HDMI er ikkje så viktig, det er sikkert nok med 2-3, så lenge det er moglegheit for scart også. Skal sitte 2-3 meter frå, og det er som oftast mørkt i rommet. Eg har ikkje problem med "for stort" TV. Eg trur nesten eg må ha minst 100hz. Eg ser veldig godt at det blir dårleg bilete på 50hz. Eg lurer fortsatt litt på LCD/Plasma. Onkelen min, som også er naboen min, har hatt plasma leeenge, og brukt den til PS3, canal digital og PC, ikkje noko har "brent" seg fast i skjermen. Er dette berre ei gamal myte som skjedde med billige TV då teknologien var dårlegare? Er det andre fordelar ulemper med plasma? Bør eg kanskje ha LED-baklyst TV? Prisen bør ikkje vere for høg, 10000 er nok den absolutte max grensa. Er kanskje Samsung 46" LED-TV UE46C6005 til 9990 bra nok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Du kan sikkert kjøpe en analog TV på Fretex, da denne TV'en skal ha plenty med Scart kontakter og den har 60hz. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har en 30" CRT tv her du kan får gratis. Fra spøk til revolver. 46" blir veldig stort igjen på den avstanden. Tror det vil holde med en 42". LED bakgrunns belysning gir lavere effektbruk. Så LCD/LED-BGB blir egentlig som Kims og Maarud. Det du syns er best. Du har også rett angående Hz. 100Hz+ er kjekt og ha til fremtiden. Du kan jo ta en titt i en lokal Hi-Fi butikk om du ikke bor i nærheten av nettbutikkene. Når jeg tenker meg om må du vel hente tv'en på lager? Netshop pleier og ha noen gode tv'er. Ta en titt der. Får ikke hjulpet mer akkurat nå. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 [...]46" blir veldig stort igjen på den avstanden. [...] Neida, jeg har "50 på samme avstand og det går helt fint for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Offtopic innlegg fjernet av Moderator. Endret 3. august 2010 av Slettet+56132 Tulleinnlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Offtopic innlegg fjernet av Moderator. Ka i helvete? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Nei, skal tru Dette er eit seriøst forum, Tricell. Unødvendig å prøve å vere morosam. Slikt har me OT-seksjonen til. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Eg trur eg satsar på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=589028 Nokon som har innvendingar? Eg syns det ser greitt ut. Ja, eg er klar over at det ikkje er lokal dimming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå