asad Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Finnes det andre alternativer til Music Match? Som jeg synes er unødvendig komplisert... og hvis ikke, hvordan overfører jeg sanger i Music Matc, og hvordan lage album? Takk for all hjelpen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Ok, jeg tok en titt i manualen, og fant ut hvordan man overfører. Men hvorfor går det ikke an å overføre direkte til den den eksterne harddisken?(Ipoden) finnes det andre programmer som er "enlkere" og mer oversiktlige? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har du iPOD for windows eller MAC? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 EphPod Anbefales! Edit: OBS! Enten velg i MusicMatch at iPod'en skal enables som disk, eller fjern hele MM og ipod-manageren. (best) Du må se iPod'en i Windows som en flyttbar disk før EphPod virker. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Tusen takk, skal prøve den nå. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 du kan jo hive spill osv. over til ipoden uten å gå gjennom MM,men musikken kan du ikke overføre. Ehphod er jo veldig bra og err et veldig bra alternativ til MM. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har prøvd det og det funker bra, men hvordan overfører dere som bruker Ipod? Hvordan er enklest og rskest? Jeg har mange album, og noen enkeltsanger. Hvilken måte ville være best? Og hvorfor må jeg åpne MM for at Ipoden skal komme opp som ekstern harddisk? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har en folder der jeg lager linker til folderne jeg har sangene i. (Stort sett en folder pr. album). Så har jeg satt i ephpod at den skal følge linker, og satt synkronisering på folderen med linkene i. edit: Det er et av programmene som kommer med MM som overtar iPod'en. Like greit å fjerne det, det er ihvertfall mitt forslag. Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Bruk Xplay! Hvis du bruker MEdia Player synkroniserer Xplay spillelistene og alle sangene til Ipoden, tar halve tiden av MM. Du kan laste ned trial på www.mediafour.com Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Og hvorfor må jeg åpne MM for at Ipoden skal komme opp som ekstern harddisk? Det trenger du ikke. Du kan enable den som HD ved å høyreklikke IPOD MANAGER og velge å aktivisere den. Etter en liten stund er den der som HD uten at MM ble startet. Jeg har nettopp fått min IPOD 15GB så dette er vel det eneste jeg vet sikkert hittil. Jeg også har knotet litt i begynnelsen, men det begynner å hjelpe. Driver å tester litt med filoverføring/txt filer og kontakter så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå