Dauden Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som vet hva som faktisk følger med denne pcen? har sett noen videoer på youtube hvor det varierer mellom 2 forskjellige typer mus. En video viser at det følger med et headsett også..? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kjøpte min gjennom Komplett.no og fikk bare PC med ladder. Sikkert noe andre plasser som tilbyr en pakkepris vil jeg nok tenke meg. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det varierer hva som følger med. Med min TZ178V fulgte det med en Targus ryggsekk og en laser mus. Begge var "branded" Republic of gamer. Det finnes en remodel av MX518/510 som også kan følge med disse pc'ene men jeg er usikker på hvilke versjoner som har den musa. Noen som vet om TZ178V = A1, A2, A3...? Ser at leverandører i utlandet skriver A1 osv i stedet for varenummer. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har hatt denne pcen i 3dager nå. Når den først funker så funker den meget bra! Men den driver og låser seg når eg starter opp, så eg må sette den tilbake til ett tidligere tidspunkt. Tenkte å reformatere den tilbake slik den var når den blei levert fra frabrikken. På mange pcer er det bare å trykke F.Eks :f12 eller ctrl f12. Noen som veit om det er mulig på denne pcen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ok, PCen min gjorde meg endelig(!) gal (av venting og frustrasjon) at jeg bestilte denne nå nettopp fra første tilgjengelige sted, Amentio/Datakjeden, og håper å ha den i hus om noen dager. Var f... meg på tide må jeg si og gleder meg sykt. Skulle egentlig kjøpe Acer 8943G tidligere, men syns denne virker litt bedre og håper ikke jeg tok et feil valg nå. Pluss meg gjerne om jeg gjorde et riktig valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå